خبرگزاری کار ایران

زمان‌آبادی خبر داد:

حکم انضباطی جاسم کرار بعد از دربی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۶۰

کرار با اینکه بارها قلعه‌نویی تاکید کرده بود مراقب باشد کارت نگیرد ولی باز هم بی احتیاطی کرد و دربی را از دست داد.

قرار است حکم انضباطی هافبک عراقی استقلال بعد از دربی پایتخت اعلام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جاسم کرار به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتورسازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر ۳ اخطاره شد تا دیدار حساس دربی هفتاد و نهم پایتخت را از دست بدهد و به همین دلیل باشگاه استقلال در این مورد موضع گرفت و اعلام شد که کرار با اینکه بارها قلعه‌نویی تاکید کرده بود مراقب باشد کارت نگیرد ولی باز هم بی احتیاطی کرد و دربی را از دست داد.

غلام‌حسین زمان‌آبادی معاون فرهنگی استقلال نیز با تایید این خبر اعلام کرد که حکم انضباطی جاسم کرار بعد از دربی هفتاد و نهم از طریق کمیته انضباطی باشگاه اعلام خواهد شد.

هنوز مشخص نیست چه حکمی از سوی کمیته انضباطی باشگاه صادر می‌شود ولی با این حال این بازیکن عراقی که بارها حاشیه‌های مختلفی را در لیگ برتر بوجود آورده در بازگشت مجدد به استقلال قول داده بود حاشیه‌ای ایجاد نکند که در بازی با تراکتورسازی باز هم شاهد درگیر شدن این بازیکن با یکی از بازیکنان تیم تبریزی و در نهایت دریافت کارن زرد از قاضی میدان بودیم تا بازی مهم تیمش را از روی سکوها شاهد باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز