خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

۵۰ هزار نفر از جوانان کرمانشاه عضو جمعیت هلال احمر هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۹۶

حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان بیش از۵۰ هزار نفر عضو دارد که ۱۶ هزار نفر آنان فعال هستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: سازمان جوانان به عنوان یکی از مهم ترین سازمان های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر در سال ۱۳۰۱ شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، کیومرثویسی گفت: وظیفه اصلی سازمان جوانان جذب، آموزش و سازماندهی اعضای جوانان برای حضور و مشارکت در امور عام المنفعه، خدمات بشردوستانه و… است.

ویسی افزود: اعضا جوانان جمعیت هلال احمر استان از کودکان شش ساله تا جوانان ۲۹ ساله را تشکیل می دهند که بیشترین رده سنی فعال را افراد ۱۴ تا ۱۸ ساله تشکیل می دهد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه اعضا جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون به بیش از۸۰ اردوی داخل و برون استانی اعزام شده اند، یادآور شد: در کنار اردوی های تفریحی کلاس های آموزشی، مهارت های زندگی، کارگاه پیشگیری از اعتیاد، سبک زندگی اسلامی، ورزشی، برنامه های آموزشی عام المنفعه و… با حضور مجرب ترین اساتید برگزار شده است.

وی در پایان یادآور شد: امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در نظر دارد در چند چهار ماه پایانی سال ۹۳ برنامه های آموزشی، تفریحی، ورزشی بسیاری را برای ایجاد انگیزه و ارتقا سطح همکاری اعضاء در برنامه های مختلف برای جوانان برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز