خبرگزاری کار ایران

کسب‌مدال‌آسیا قابل پیش‌بینی نبود؛

شادلو: مسئولین از حمایت اسکیت‌بانوان غافل نشوند / رسانه‌ها به اسکیت بی‌توجهی نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۵۹

حضور بانوان اسکیت‌باز ایران در رقابت‌های آسیایی هاینیگ چین و کسب مدال در این رقابت‌ها با پوشش اسلامی نشان داد اگر چنانچه نگاه مثبتی به بانوان داشته باشند می‌توانیم در آسیا ایران را صاحب مدال کنیم.

عضو تیم ملی بانوان اسکیت با انتقاد از توجه نکردن رسانه‌ها به این ورزش تاکید کرد اگر به این رشته توجه شود شاهد مدال‌آوری اسکیت‌بازان بانوی ایرانی در میادین بین‌المللی خواهیم بود.

آذر شادلو که در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات حضور یافته بود ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اسکیت هنری بانوان با وجود تمام مشکلات برای نخستین بار به مسابقات برون‌مرزی اعزام شد که توانستیم با مدال به کشور برگردیم.

وی ادامه داد: حضور بانوان اسکیت‌باز ایران در رقابت‌های آسیایی هاینیگ چین و کسب مدال در این رقابت‌ها با پوشش اسلامی نشان داد اگر چنانچه نگاه مثبتی به بانوان داشته باشند می‌توانیم در آسیا ایران را صاحب مدال کنیم.

این ملی‌پوش اسکیت همچنین متذکر شد: اسکیت‌هنری کسب مدال در آسیا غیر قابل پیش‌بینی بود. ما برای کسب مدال در آسیا ۲ سال تلاش کردیم و وقتی اجازه اعزام دریافت کردیم تمرینات منظم و خوبی را آغاز کردیم، هر چند هماهنگ‌کردن دختران در نخستین اعزام برون‌مرزی کار بسیار سختی بود و مشکلات‌زیادی را به همراه داشت، ولی با هماهنگی‌های خوبی که مجموعه فدراسیون داشتند توانستیم چهره موفقی را ارائه کنیم و با دست پر به ایران برگردیم.

وی به برخی از مشکلات این رشته اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل اسکیت کمبود اسپانسر است. جذب اسپانسر برای این رشته که هزینه‌بر است، واقعا سخت شده، در حالیکه اگر اسپانسر جذب این رشته شود می‌تواند باعثشکوفایی و درخشش اسکیت‌بازان در میادین مختلف بین‌المللی باشد.

شادلو همچنین با انتقاد از رسانه‌ها به دلیل پوشش‌ندادن موفقیت‌های اسکیت‌بازان بانوی‌ایرانی در رقابت‌های آسیایی خاطرنشان کرد: متاسفانه موفقیت‌های ما با وجود اینکه برای نخستین‌بار اتفاق افتاد بازخورد خوبی در رسانه‌ها نداشت. این کسب مقام با اینکه خیلی ارزشمند بود، ولی پوشش خوبی در رسانه‌ها نداشت، در حالیکه پوشش خوب رسانه‌ای باعثجذب اسپانسر و انگیزه‌ بیشتر جوانان مشتاق برای حضور در این رشته خواهد شد.

نایب‌قهرمان گرمساری اسکیت‌آسیا در ادامه به بحثاستعدادیابی در این رشته اشاره و تاکید کرد: اگر در این رشته به دنبال استعدادیابی باشیم بدون شک آینده خوبی را در پیش خواهیم داشت. در شهرهای مختلف جوانان زیادی مشغول اسکیت هستند که در صورت جذب آنها بتوانیم پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم‌های ملی باشیم.

شادلو در پایان یادآور شد: امیدوارم رسانه‌ها و مسئولین‌ورزش در کنار توجه به رشته‌هایی مانند تکواندو، کاراته و… که بانوان توانستند در آسیا مدال‌آوری کنند، از رشته‌هایی مانند اسکیت‌‌بانوان نیز غافل نشوند، چراکه ما هم می‌توانیم هم‌پای آنها برای کشورمان مدال‌آوری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز