خبرگزاری کار ایران

خودم را برای فینال کشوری می‌رسانم؛

احدی: حریف آفریقایی روزبهانی را نمی‌شناسم / هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۱۸

هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ است و به همین جهت، بعد از مسابقات کشوری، نفرات برتر را به اردو دعوت می کنیم تا به همراه ملی پوشان فعلی، تمرینات مان را از اوایل آذرماه آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: حریف روزبهانی بوکسور خوبی است، اما در اولین بازی‌اش در لیگ‌جهانی مغلوب حریف آلمانی خود شده از این رو، نمی‌تواند مانع پیروزی احسان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین مرحله از لیگ حرفه‌ای بوکس‌جهان، روز جمعه(۳۰ آبان‌ماه) در صوفیه‌بلفارستان برگزار خواهد شد که طی آن، احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم کشورمان، مقابل حریفی از آفریقای‌جنوبی قرار می‌گیرد. به همین جهت، وی روز دوشنبه(۲۶ آبان) و به همراه اکبر احدی سرمربی و مربی بدنساز تیم ملی بوکس، راهی بلغارستان می‌شود.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد مسابقه روزبهانی با این بوکسور آفریقایی افزود: شناخت چندانی از این بوکسور ندارم، اما حتما بوکسور خوبی بوده که موفق شده در این بازی‌ها شرکت کند. هرچند اولین مسابقه‌اش در لیگ حرفه‌ای را به نماینده آلمان باخته و این شانس پیروزی احسان را افزایش می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سفر شما به بلغارستان قطعی است یا اینکه مثل‌ماه قبل سفرتان لغو خواهد شد، تصریح کرد: بنده به همراه بهرامی نژاد ساعت ۳ بعدازظهر روز دوشنبه، تهران را به مقصد صوفیه ترک خواهیم کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در ادامه، درخصوص برنامه‌های آینده تیم ملی اظهار داشت: مسابقات‌کشوری از روز ۲۸ آبان در بروجرد برگزار خواهد شد که البته بنده به دلیل سفر به بلغارستان، نمی‌توانم از ابتدا در محل برگزاری این رقابت‌ها حضور داشته باشم، اما مطمئنا به بازی‌های فینال می‌رسم.

احدی در پایان یادآور شد: هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ است و به همین جهت، بعد از مسابقات کشوری، نفرات برتر را به اردو دعوت می‌کنیم تا به همراه ملی‌پوشان فعلی، تمرینات را از اوایل آذرماه آغاز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز