خبرگزاری کار ایران

رئیس تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

حضور۱۲۰ نفر از مدیران تربیت بدنی سپاه‌ و رؤسای سازمان‌های بسیج ورزشکاران در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۸۲

همایش ۲ روز ه مدیران تربیت بدنی سپاه‌های استانی و رؤسای سازمان‌های بسیج ورزشکاران سراسر کشور در اصفهان برگزار میشود.

همایش مشترک مدیران تربیت بدنی سپاه‌های استانی و رؤسای سازمان‌های بسیج ورزشکاران سراسر کشور به همراه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل ورزش و جوانان کشور در نجف آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ علی قاسمی گفت: این همایش۲۴ آبان‌ماه به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی، تفریحی شهید کاظمی نجف آباد با حضور ۱۲۰ نفر از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت بدنی بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، دکتر محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان و قیومی نماینده وزارت ورزش و جوانان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در این همایش حضور خواهند داشت.

رئیس تربیت بدنی سپاه استان اصفهان با اشاره به برگزاری این همایش در دو بخش، بیان داشت: بررسی برنامه‌های راهبردی تربیت بدنی بسیج، بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش در حوزه ورزش استان و کشور، بررسی موضوعات فنی، فرهنگی و کادرسازی جامعه ورزش از جمله برنامه‌های بخش اول این همایش است.

وی افزود: در بخش دوم همایش برنامه‌های سال ۱۳۹۴ بررسی و پیشنهادات لازم جهت تدوین برنامه‌ها ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز