خبرگزاری کار ایران

امام جمعه برزک:

انرژی هسته‌ای به غرور ملی ایران تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۷۳

مذاکرات هسته ای به روزهای حساس خودنزدیک شده ولی همواره شاهد زیاده طلبی آمریکا و استکبار جهانی و همه کشورهایی که چشم دیدن استقلال ایران را ندارند هستیم

امام جمعه برزک گفت: هم اکنون انرژی هسته ای به غرور ملی ایران تبدیل شده ومردم ایران به هیچ وجه در این خصوص کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان حجه الاسلام محمد حسن حلاجی مفرد امام جمعه برزک در خطبه های این هفته نماز جمعه برزک با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات هسته ای به روزهای حساس خودنزدیک شده ولی همواره شاهد زیاده طلبی آمریکا و استکبار جهانی و همه کشورهایی که چشم دیدن استقلال ایران را ندارند هستیم.

امام جمعه برزک بااشاره به ۱۱ سال اعمال تحریم های یک جانبه علیه ایران افزود: ایران اسلامی پرچم استقلال را بلند کرده و خواب را از چشم دشمنان گرفته و انقلاب را به کشورهای دنیا صادر کرده است و هم اکنون انرژی هسته ای به غرور ملی ایران تبدیل شده ومردم ایران به هیچ وجه در این خصوص کوتاه نخواهند آمد.

حجه الاسلام والمسلمین حلاجی مفرد با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب در بین ما غریب است و مطالعه در کشور ما مشکل دارد.

ایشان با اشاره به وجود دو کتابخانه عمومی و مشارکتی در شهر برزک خطاب به مسوولان شهرستان گفت: چرا تنها کتابخانه عمومی شهر برزک به علت عدم استقرار کتابدار ماه ها است که تعطیل شده است. مسوولین شهرستان باید همچون گذشته از طریق قانونی نسبت به استقرار کتابدار بومی اقدام نمایند ولی متاسفانه مسوولین در این خصوص بی توجهی می کنند. امام جمعه برزک خواستار حمایت بیشتر مسوولین از این کتابخانه ها جهت استقرار کتابدار بومی و راه اندازی مجدد سهمیه کتاب کتابخانه مشارکتی شهرداری شد و گفت امیدواریم هر چه سریعتر شاهد رونق هر چه بیشتر این کتابخانه ها باشیم.

حجه الاسلام و المسلمین حلاجی مفرد در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به سخنان شهید آوینی که می گفت: برخی امام گذشته را عاشقند ولی امام حاضر را نه! فرمود

چون این عده امام گذشته را با دید خود تفسیر می کنند ولی باید فرمانبر امام حاضر خویش باشند ولی گوش فرا نمی دهند که امام حاضر چه می گوید و اینان چون کوفیانی هستند که بعد از شهادت امام حسین(ع) گریستند.

حجه الاسلام و المسلمین حلاجی مفرد با اشاره به برخی از عزاداری های ماه محرم گفت: متاسفانه در برخی از مجالس عزاداری از اسم شهدا و امام شهیدان نامی برده نمی شوند و آنها را مغایر با عزادری ها می نامند.

ایشان به نقش امام سجاد بعد از واقعه عاشورا پرداخت و گفت: بعداز عاشورا تازه دشمن بیدار شد و مدینه را که مرکز دین بود به فساد کشاند تا دیگر اسلام قدرت ظهور پیدا نکند ولی امام سجاد در آن دوران کار فرهنگی را مقدم بر شمشیر دانست و توانست با تحویل چنین جامعه ی فساد زده ای دین اسلام را تبلیغ کند.

امام جمعه برزک با توجه به وضعیت کنونی جامعه اسلامی ایران گفت: دشمنان ما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی نتوانستند برما غلبه کنند و می خواهند همان نقشه دشمنان در زمان امام سجاد را پیاده کنند و با رواج فساد و بی اخلاقی و بی عفتی با ورود ماهواره و فیلم های مبتذل سعی در به فساد کشاندن جوانان ایرانی دارند و پس از شکست تهاجم نظامی، تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند. ایشان در ادامه فرمود الان نیز همچون دوران امام سجاد شمشیر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز