خبرگزاری کار ایران

اردوی برزیل سطح فنی تیم را بالا می برد؛

هاشم پور: حفظ قهرمانی کار بسیار سختی است / روی حریفان شناخت کامل داریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۸۳

کار خیلی سختی در امارات داریم ولی با امید به خدا تمام تلاش مان را می کنیم تا مثل دوره قبل که قهرمان بین قاره ای جهان شدیم همچنان این قهرمانی را حفظ کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره برگزاری کمپ تیم ملی در برزیل معتقد است این اردو سطح فنی بازیکنان و تجربه آنها را افزایش می دهد.

به گزارش ایلنا، عباس هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: باتوجه به اینکه عنوان قهرمانی فوتبال ساحلی در آسیا و المپیک را از آن خود داریم، فکر می کنم حفظ قهرمانی کار بسیار سختی است. بر همین اساس کمپ ۱۸ روزه ای را در برزیل خواهیم داشت تا ملی پوشان به هماهنگی بیشتر برسند و مرتبا در شرایط تمرین و مسابقه قرار بگیرند. ضمن اینکه ۷ بازی تدارکاتی با بهترین تیم های لیگ ساحلی برزیل قرار است برگزار کنیم. معتقدم که این بازی های تدارکاتی کیفیت فنی اکثر بازیکنان را بالا می برد و با آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر عازم مسابقات بین قاره ای جهان می شویم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره حریفان کشورمان در مسابقات بین قاره ای جهان افزود: ما در گروه A با تیم های امارات، پرتغال و مراکش همگروه هستیم. امارات مقام دوم آسیا را دارد و با این تیم بازی کرده ایم و کاملا این تیم را می شناسیم. از تیم پرتغال شناخت کافی داریم و بازی های این تیم را دیده ایم. پرتغال میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ ساحلی است. مراکش در سال ۲۰۱۳ قهرمان قاره افریقا شده است و در حال حاضر مقام سوم را در این قاره دارد. اکتاویو بازی های این تیم را دیده و آنالیز کرده است. کار خیلی سختی در امارات داریم ولی با امید به خدا تمام تلاش مان را می کنیم تا مثل دوره قبل که قهرمان بین قاره ای جهان شدیم همچنان این قهرمانی را حفظ کنیم. هدف اصلی ما این است که بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم. تیم های قدرتمند ساحلی جهان مانند روسیه و برزیل در این تورنمنت حضور دارند. البته در فوتبال ساحلی هیچ چیز مشخص نیست ممکن است تیم های آمریکا و ژاپن هم شانس صعود را داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی در آبان ماه کار سختی را پیشرو خواهد داشت. بعد از مسابقات بین قاره ای جهان، رقابت های قهرمانی المپیک ساحلی آسیا را پیش رو دارد. بعد از استراحت یک هفته ای بلافاصله عازم تایلند خواهیم شد و این مسابقات از اواخر آبان ماه آغاز می شود. دوره قبل که در چین برگزار شد تیم ملی ساحلی کشورمان توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد. یکی از اهداف تیم ملی ساحلی این است که همچنان عملکرد خوبی در آسیا داشته باشیم.

هاشم پور در مورد بازیکنان حاضر در این مسابقات اظهار داشت: اکثر بازیکنان تیم ملی بزرگسال را در این اردو و مسابقات بین قاره ای همراه خود می بریم. تنها حمید بهزادپور از تیم ملی ب به تیم بزرگسالان اضافه شده است و با حمایت دپارتمان فوتبال ساحلی و فدراسیون فوتبال تیم ملی «ب» را تشکیل داده ایم. این تیم پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان است و در سال های آینده این تیم می تواند جایگزین مناسبی برای تیم بزرگسالان باشد.

مربی تیم ملی درباره برگزاری رقابت های لیگ برتر بیان کرد: هفته گذشته فینال لیگ برتر ساحلی برگزار شد و تیم پارس جنوبی قهرمان این دوره از مسابقات شد. به این تیم تبریک می گویم. سطح مسابقات لیگ فوتبال ساحلی نسبت به سه سال گذشته پیشرفت شایانی کرده است. رقابت های لیگ به طور منظم و هماهنگ هر هفته برگزار می شود. بازیکنان تیم ملی «ب» را از دل همین لیگ توانستیم انتخاب کنیم.

وی در پایان گفت: ما در رده سنی پایه استعدادیاب های خود را به اردوهای انتخابی تیم ملی می فرستیم. رده سنی بازیکنان تیم ملی «ب» ۱۶ تا ۱۸ سال است و وارد شدن به تیم ملی ب کار ساده ای نیست. استعدادیاب ها شرایط و آمادگی جسمانی بازیکنان را در اردوها زیر نظر می گیرند و هر بازیکنی با نظر کادر فنی به این تیم اضافه می شود. معتقدم اگر لیگ قوی داشته باشیم به مراتب تیم ملی هم بهتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز