خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۹ تیم باشگاهی؛

لیگ برتر بسکتبال از ۵ آبان آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۷۷

جلسه سازمان لیگ برتر بسکتبال با حضور نمایندگان ۹ تیم در محل فدراسیون برگزار و وضعیت برگزاری فصل آینده لیگ برتر مشخص شد.

فصل آینده رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با ۹ تیم از پنجم آبان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، جلسه سازمان لیگ برتر بسکتبال با حضور نمایندگان ۹ تیم در محل فدراسیون برگزار و وضعیت برگزاری فصل آینده لیگ برتر مشخص شد.

در این جلسه تعداد تیم‌های حاضر در فصل آینده تعیین شد که ۹ تیم قرار است در لیگ برتر حاضر شوند. البته با تصمیم مسئولان جای یک تیم دیگر خالی می‌ماند که اگر پیش از آغاز مسابقه‌ها نماینده‌ای حاضر به حضور در رقابت‌ها شد بتواند در این فصل مسابقه بدهد.

در این جلسه تیم‌های طرح مسکن ثامن مشهد، بهشت هیرکان گرگان، شهرداری گرگان، نفت آبادان، پتروشیمی، مهرام، ۷ الماس قزوین، صنایع ماهشهر و دانشگاه آزاد حضور داشتند و نمایندگان استقلال زرین قشم و ذوب آهن اصفهان غایب بودند.

در مرحله نخست لیگ تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند در این مرحله تیم‌ها از بازیکن خارجی استفاده نمی‌کنند. با پایان این مرحله، ۴ تیم نخست در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند و پس از آن مرحله فینال برگزار می‌شود که به تیم نخست جام قهرمانی داده می‌شود.

فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از ۵ آبان آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز