خبرگزاری کار ایران

درشورای معاونان وزارت ورزش مطرح شد؛

گودرزی: برای موفقیت در المپیک و بازی های آسیایی باید از حالا برنامه ریزی کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۶۳

در نظر داریم با تشکیل ستاد آماده سازی تیم های ملی در وزارت ورزش و جوانان، سهم بیشتری در به دست آوردن مدال در المپیک ۲۰۱۶ و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای موفقیت در رویدادهای مهم آینده چون المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا باید از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در سی و یکمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات ورزشکاران، مربیان و روسای فدراسیون ها در بازی های آسیایی اینچئون عنوان کرد: معتقدم با کار بیشتر و دقیق تر در رویدادهای آتی نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

گودرزی افزود: در نظر داریم با تشکیل ستاد آماده سازی تیم های ملی در وزارت ورزش و جوانان، سهم بیشتری در به دست آوردن مدال در المپیک ۲۰۱۶ و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت ورزش زنان گفت: توسعه این بخش می تواند سهم شگرفی در مدال آوری ورزش ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: به مدیر عامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی تاکید کرده ام در کنار اماکن ورزشی عمومی، محیط های مناسب و امنی را برای ورزش زنان در نظر بگیرد.

در ادامه این نشست، معاونان وزارتخانه گزارش هایی از حضور خود در بازی های آسیایی اینچئون ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز