خبرگزاری کار ایران

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

کسانی که نظام را قبول دارند می‌توانند در انتخابات مجلس شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۴۱

اگر اختلافی نبود این جلسات تشکیل نمی‌شد. برگزاری این نشست‌ها نیز برای رسیدن به وحدت است / صحبت از ارایه لیست واحد هنوز زود است.

نماینده تهران در مجلس گفت: ‌ کسانی که نظام را قبول دارند می‌توانند در انتخابات مجلس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حدادعادل در پایان نشست همگرایی اصولگرایان با حضور در جمع خبرنگاران در ارزیابی از برگزاری چنین نشست‌هایی گفت: ما می‌توانیم با این روش در انتخابات استراتژی خود را داشته باشیم.

وی در مورد تفاوت انتخابات مجلس و ریاست جمهوری گفت: در انتخابات ریاست جمهوری یک نفر نامزد می‌شود اما در انتخابات مجلس زمینه برای وحدت بیشتر است و امیدوارم مثل دوره گذشته مجلس بتوانیم این بار هم به وحدت برسیم.

حدادعادل در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ارایه لیست واحد از سوی اصولگرایان در انتخابات مجلس وجود دارد گفت: صحبت از ارایه لیست واحد هنوز زود است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود اختلافات شما با جبهه پایداری ها احتمال به وحدت رسیدن وجود دارد گفت: اگر اختلافی نبود این جلسات تشکیل نمی‌شد. برگزاری این نشست‌ها نیز برای رسیدن به وحدت است.

این نماینده مجلس در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: خط قرمزهایی برای ما وجود دارد. کسانی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند خط قرمز ما هستند اما کسانی که نظام را قبول دارند از نظر ما می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

حداد عادل در واکنش به این سوال که چقدراحتمال شکست این ائتلاف وجوددارد گفت: این سوال از اساس اشتباه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز