خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ستاد حمایت و توسعه تعاون با مسئولیت استانداری شکل گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۰۲

تعاونی ها یک ثروت بزرگ بنام شبکه و مشتری دارند و به همین دلیل تعاونی ها نباید نگران فروش کالای خود باشند. / هر چقدر مجموعه تعاونی با هم هماهنگ باشند موفقیت آن تعاونی برجسته‌تر خواهد بود.

سید حمید کلانتری؛ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نهمین جشنواره تعاونی های برتر مازندران که در سالن سپاه غدیر استان برگزار شد گفت: مازندران قابلیت بسیاری زیادی برای توسعه دارد بنابراین همه باید نسبت به حفظ منابع خدادادی دقت داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از ساری؛ وی با اشاره به فعالیت تعاونی جنگل‌داران در مازندران گفت: زمینه حفظ جنگل توسط فعالان این عرصه فراهم شود.

کلانتری با بیان اینکه تعاونی یک نگرش برای مدیریت و یک روش برای برنامه ریزی اقتصادی و اداره بنگاه های اقتصادی و صنعتی است تصریح کرد: تعاونی نزدیک‌ترین دیدگاه به اعتقادات مذهبی ما دارد و نمونه برجسته‌ای از همکاری و همدلی است و هر چقدر مجموعه تعاونی با هم هماهنگ باشند موفقیت آن تعاونی برجسته‌تر خواهد بود.

وی علت عدم موفقیت برخی از تعاونی ها را عدم توجه لازم دانست و افزود: متاسفانه برخی از دستگاه ها به تعاونی ها به صورت تبلیغی مورد توجه قرار میدهند اما در عمل مورد غفلت قرار می دهند.

کلانتری خاطر نشان کرد: برخی از تعاونی برتر در کشور نیز وجود دارد که این تعاونی‌ها باید الگو سایر تعاونی‌ها شود و همه تعاونی‌ها در کشور غیر کارآمد نیستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بیش از ۶ هزار تعاونی فعال و ۱۲ هزار تعاونی ثبت شده در مازندران وجود دارد که این امر نشان دهنده توانایی بالای استان است و باید در جهت فعال سازی تعاونی های راکد در استان اقدام شود.

کلانتری توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، توسعه مدیریت و توانمندسازی تعاونی ها، تقویت همکاری شبکه ای، تامین مشوق ها و تامین مالی و تامین نظارت را برنامه های امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش تعاون دانست.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این برنامه ها زمینه تقویت و کار آمدی تعاونی های کشور به عنوان اصلی ترین برنامه بخش تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تعاونی ها یک ثروت بزرگ بنام شبکه و مشتری دارند و به همین دلیل تعاونی ها نباید نگران فروش کالای خود باشند.

وی در پایان تاکید کرد: ستاد حمایت و توسعه تعاون با مسئولیت استانداری شکل بگیرد و مشکلات تعاونی در این بخش در استان حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز