خبرگزاری کار ایران

نشست مدیران فرهنگی دانشگاهای منطقه ۲ کشور در خرم آباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۹۹

نشست ۲ روزه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور، امروز در دانشگاه لرستان به کار خود پایان داد.

مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: نشست ۲ روزه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور امروز در دانشگاه لرستان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، احمد کرم اللهی در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: نشست دو روزه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه ۲ کشور در دانشگاه لرستان به پایان رسید.

وی افزود: در این نشست به تبادل نظر در خصوص فعالیت‎های اداره اجتماعی، بحثو تبادل نظر در خصوص کرسی‎های آزاداندیشی، بررسی راهکارهای افزایش مشارکت اعضای هیئت علمی در برنامه‎های فرهنگی، بحثو تبادل نظر در خصوص آسیب‎های اجتماعی در محیط‎های آموزشی و فعالیت‎های فرهنگی ویژه خوابگاههای دانشجویی پرداخته شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان بیان کرد: در این نشست دو روزه مدیران فرهنگی به بیان تجربیات خود در اجرای برنامه‎های فرهنگی مرتبط با دستور کار این جلسه پرداختند.

وی با اشاره به میزبان بعدی این نشست تصریح کرد: در پایان این نشست دو روزه دانشگاه ایلام و دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز به عنوان میزبان جلسه بعدی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی یکی از این دانشگاهها به عنوان میزبان نشست بعدی اعلام می شود.

کرم اللهی با اشاره به دانشگاه‌های حاضر در این نشست اظهار کرد: این نشست با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای استانهای همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، ایلام، زنجان و لرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز