خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی بهزیستی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۸۷

۲۳ منطقه تهران از صبح امروز شنبه(نوزدهم مهرماه) شاهد یازده نمایش خیابانی با موضوعات جامعه هدف سازمان بهزیستی خواهند بود.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی با تلاش هنرمندان تئاتر و حمایت سازمان بهزیستی کشور از نوزدهم تا بیست و سوم مهرماه در تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، این جشنواره با نمایش «طا، لام، الف، قاف» به کارگردانی سیروس همتی، افتتاح می‌شود.

در این جشنواره ۱۷۴ اثر تئاترخیابانی و ۱۸ اثر شورایی از ۲۸ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که هیات انتخاب در نهایت از مجموع نمایش‌های متقاضی ۲۲ نمایش را برای این جشنواره انتخاب کرد که در دو بخش خیابانی و شورایی این آثار اجرا خواهند داشت.

در نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی سازمان بهزیستی سه اثر ویژه توسط اساتید تئاتر به سفارش این جشنواره تولید شده اند. این آثار توسط دکتر قطب الدین صادقی با نمایش «اصل ۲۱» و دکتر رحمت امینی با نمایش «ویلچر» و سیروس همتی با نمایش «طا، لام، الف، قاف» اجرا خواهند شد.

از صبح امروز شنبه(نوزدهم مهرماه) ۲۳ منطقه از تهران شاهد یازده نمایش خیابانی با موضوعات جامعه هدف سازمان بهزیستی خواهند بود.

بر اساس این گزارش، محوطه های برج آزادی، کاخ گلستان، سبزه میدان، کاخ نیاوران، پارک شهر، پارک بعثت، تئاترشهر، خانه هنرمندان، برج میلاد، حوزه هنری، پارک ملت، پارک لاله، پارک ساعی، بوستان قائم و ولایت و همچنین فرهنگسراهای اشراق، اندیشه و شفق، کانون اصلاح و تربیت و شیرخوارگاه آمنه، مکان های اجرای جشنواره تئاتر خیابانی هستند.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی " طلوع امید بهزیستی " از نوزدهم تا بیست و سوم مهر ماه در شهر تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز