خبرگزاری کار ایران

در چهارمین شب جشنواره تئاتر مهر کاشان:

نمایش " جدایی شیرین از فرهاد " و " زندگی قلکی " اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۵۳

چهارمین شب از دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با نمایش های خیابانی " جدایی شیرین از فرهاد " و " زندگی قلکی " برگزار شد.

چهارمین شب از دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با نمایش‌های خیابانی «جدایی شیرین از فرهاد» و «زندگی قلکی» برگزار شد.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: رعایت حقوق شهروندی و فرهنگ سازی، بخشش و کمک به دیگران از موضوعاتی است که در اجرای نمایش‌های این جشنواره بیشتر به نمایش گذاشته می‌شود.

مهدی نادعلی گفت: نمایش «جدایی شیرین از فرهاد» به کارگردانی و نویسندگی احسان فلاحیان از کرج با موضوع حقوق شهروندی در میدان ۱۵ خرداد، کمال الملک و پارک جوان اجرا شد.

وی افزود: نمایش «زندگی قلکی» نیز به کارگردانی کژال راست بین و بازی مختار محمدی از مریوان با موضوع فرهنگ بخشش و کمک به همدیگر در میدان ۱۵ خرداد، مسکن مهر، پارک ناژون به نمایش گذاشته شد.

وی، با تاکید شهردار کاشان جهت مردمی‌تر کردن جشنواره امسال و حضور پررنگ مردم در برنامه‌های هنری و فرهنگی افزود: اجرای نمایش‌های مختلف در سطح شهر برای مردم ضروری است.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در بخش‌های خیابانی، صحنه‌ای، ویژه و برگزاری کلاس‌های آموزشی تا ۲۴ مهر ماه در کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز