خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

حمایت از تولید ملی با همایش و سمینار امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۸

حمله اسرائیل به غزه نشان از تحولات سیاسی در ساختار بین المللی و بیداری اسلامی و رکود اقتصادی بی‌سابقه در غرب است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شعار حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی با همایش و سمینار‌ها محقق نمی‌شود و باید کار اجرایی دراین زمینه انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ابراهیم نکو در نطق میان دستور خود درصحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مردم از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هراسی ندارند گفت: مردم بیشتر از اختلاف بین مسئولین برای حل موضوعات اقتصادی هراس دارند و رئیس جمهور می‌بایست به تولید ملی و حمایت از سرمایه کار ایرانی اهتمام ویژه بورزد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه باتاکید براینکه شعار حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی با همایش و سمینار‌ها تحقق نمی‌یابد خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست بلکه اقتصاد مقاومتی رشد اقتصاد و معیشت مردم است و دولت باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در خانه ملت گفت: برای اینکه اقتصاد مقاومتی درکشور اجرایی شود دولت باید به دو نکته اساسی توجه کند یکی اینکه از تولید حمایت کند چراکه اگر از تولید حمایت نشود امکان ندارد که تولید کشور رونق پیدا کند و این محقق نمی‌شود مگر اینکه قوانین دست و پاگیر از راه تولید کشور برداشته شود.

وی در ادامه افزود: دولت باید مصرف کنندگان را تشویق کند تا کالاهای تولید داخلی را خریداری کنند و این نیز محقق نمی‌شود مگراینکه باحمایت تولید و افزایش کیفیت مصرف کنندگان را تشویق به خرید کالاهای داخلی نماید.

نکو در ادامه خاطرنشان کرد: حمله اسرائیل به غزه نشان از تحولات سیاسی در ساختار بین المللی و بیداری اسلامی و رکود اقتصادی بی‌سابقه در غرب است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به گزارشگر حقوق بشر درسازمان ملل گفت: گزارشگر حقوق بشر که برای یک امر قضایی ایران که در راستای قانون مجازارت اسلامی در کشور ایران اجرایی می‌شود آنگونه در بوق کرنا می‌کند کجاست که از ضد حقوق بشر اسرائیل در غزه حمایت کند و این موضوع را به جهانیان اعلام نمایند.

نماینده رباط کریم در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: رباط کریم که امروزه خوابگاهی برای پایتخت به شمار می‌رود اما دروسایل حمل و نقل شهری با معضلاتی همراه است لازم است که در این زمینه فکری اساسی صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز