خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف گیلان:

برگزاری مسابقات قرآنی بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۹۲

خداوند را شکر می‌کنم که عشق به قرآن در مردم ما قرار داده شده چون در زمان طاغوت قرآن عزیز مهجور مانده بود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان با بیان اینکه امروز باهجمه عظیم دشمنان اسلام برای جنگ نرم فرهنگی در جوانان و نوجوانان روبه روهستیم گفت: برگزاری مسابقات قرآنی بهترین راه مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین جلسه ستاد عالی مسابقات قرآنی استان گیلان به دبیری اوقاف و امورخیریه استان گیلان و با حضور استاندار گیلان در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، ضمن تشکر از برپایی این جلسه و تبریک به مناسبت اعیاد ولایت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: خداوند را شکر می کنم که عشق به قرآن در مردم ما قرار داده شده چون در زمان طاغوت قرآن عزیز مهجور مانده بود.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب می بینیم که قرآن چنان در دل خانواده ها و جوانان ما ریشه دوانده است افزود: پس بر اساس همین تدابیر و فرموده های مقام معظم رهبری باید تلاش خود را در این عرصه افزایش دهیم.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته با کمک استاندار و نهادهای دیگر همچون تبلیغات اسلامی، ارشاد و صداوسیما ۹۲ یک اتفاق مبارک و قرآنی در استان شکل گرفت ادامه داد: شرکت ۶۰ هزار نفری دوستان گیلانی در مسابقات قرآن بوده که این موضوع فقط با عنایت خداوند بزرگ و تلاش تمامی دستگاه های مرتبط میسر و ممکن بود.

عادلی با اشاره به برگزاری دومین سال برپائی این ستاد خاطر نشان کرد: ما امروزه با هجمه عظیم دشمنان اسلام برای جنگ نرم فرهنگی در جوانان و نوجوانان روبه رو هستیم.

وی برگزاری مسابقات قرآنی بهترین راه مقابله با جنگ نرم خواند و گفت: رهنمون های مقام معظم رهبری کمک های شایانی به ما در این عرصه می کند.

به گفته این مسئول دو فینالیست گیلانی بعد از ۱۸ سال به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز