خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پیشین فرابورس در گفتگوبا ایلنا:

بورس آماده صعود است / روند کاهشی بازار متوقف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۹۳

به اعتقاد بنده بازار سرمایه روند کاهشی خود را طی کرده و از این پس این رویه متوقف خواهد شد و بورس در حال حاضر آماده صعود است.

مدیر عامل پیشین فرابورس گفت: بورس آماده صعود است.

مصطفی امید قائمی، مدیرعامل پیشین فرابورس در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: تحولات جهانی مانند تغییرات در نرخ جهانی نفت و میزان تقاضای جهانی مواد اولیه بر بازار داخل تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه ارزش دلار نسبت به ریال تغییر داشت گفت: باید دید بانک مرکزی چه تصمیمی برای نرخ برابری دلار و ریال اعمال خواهد کرد با توجه به اینکه طی ۲ ماه اخیر بهای دلار نسبت به سایر ارز‌ها قوی‌تر شده است.

امید قائمی ادامه داد: هم اینک بهای دلار نسبت به یک ماه گذشته حدود ۱۰ درصد قوی‌تر شده اما نرخ برابری دلار و ریال ۱۰ درصد تغییر نکرده است و از این میزان کمتر بوده است.

وی تصریح کرد: این موضوع حائز اهمیت است که اکثر فعالیت‌های ما در کشور کالا محور(مواد خام) است و به نوعی فروشنده کالایی محسوب می‌شویم و فاقد فناوری و دانش روز هستیم پس نیازمند جذب متقاضی برای کالاهای خود هستیم و چین و هند متقاضیان خوبی به شمار می آیند.

مدیر عامل پیشین فرابورس تاکید کرد: در این میان به اعتقاد بنده بازار سرمایه روند کاهشی خود را طی کرده و از این پس این رویه متوقف خواهد شد و بورس در حال حاضر آماده صعود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر