خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

بسکتبال ایران با شکست فیلیپین صدرنشین شد / صعود به مرحله دوم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۹۸

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی اینچئون در دیداری نزدیک و فشرده مقابل فیلیپین به برتری دست یافت تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی اینچئون در دیداری نزدیک و فشرده مقابل فیلیپین به برتری دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی امروز به مصاف فیلیپین رفت. ملی‌پوشان ایران کوارتر اول این دیدار را با امتیاز ۲۹ بر ۱۷ به سود خود پایان بردند. در ادامه این رقابت فیلیپینی‌ها اختلاف را کمتر کردند و در پایان کوارتر دوم ایران با اختلاف ۲ امتیاز و با نتیجه ۳۶ بر ۳۴ به پیروزی رسیدند.

در کوارتر سوم فیلیپین همچنان برتری‌اش را مقابل ایران حفظ کرد و با نتیجه ۵۳ بر ۵۰ به برتری رسید.

در کوارتر چهارم ملی‌پوشان کشورمان بهتر عمل کردند و در نهایت در رقابتی نزدیک و فشرده با نتیجه ۶۸ بر ۶۳ پیروز شدند.

ملی پوشان بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود دراین بازی ها تیم هندوستان را با نتیجه ۷۶ بر ۴۱ شکست داده بودند و با این پیروزی در صدر جدول رده بندی این گروه قرارگرفتند و راهی مرحله دوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز