خبرگزاری کار ایران

مدیر لرستانی تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران خبرداد:

سهمیه لیگ دسته اولی والیبال به لرستان اهداءشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۵۴

با توجه به پیگیری‌های استاندار لرستان، تیم دسته یکمی والیبال کشور به لرستان اختصاص می‌یابد.

مدیر تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به پیگیری‌های استاندار لرستان، تیم دسته یکمی والیبال کشور به لرستان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، امیرحسین منظمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و قدیم اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: انتظار ما از مدیریت جدید ورزش و جوانان استان لرستان این است که برنامه‌ریزی کند اهداف ورزش استان لرستان را در آینده و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کند تا بتوانیم شاهد شکوفایی ورزش استان لرستان باشیم.

منظمی به نتیجه آخر بازی والیبال ایران اشاره کرد و گفت: والیبالیست‌های ما ۵۰ روز در اردو و دور از خانواده زندگی کردند و همین امر باعثشد تا چهار روز آخر نتوانند به خوبی بازی کنند.

این مدیر لرستانی یادآور شد: بچه‌های ما از لحاظ بدنی کم نیاوردند اما از لحاظ ذهنی کم آوردند. زیرا تمام فکر و ذهن آنها روی فرانسه بود و همین باعثشد که نتوانیم به خوبی در روزهای آخر استفاده کنیم.

منظمی افزود: تیم والیبال کشور روز گذشته راهی کره جنوبی شدند و فدراسیون والیبال کشور قرار است که ۱۵ نفر از خانواده‌های آنها را به کره جنوبی طی امروز و فردا بفرستد که با این وجود می‌تواند تأثیر خوبی بر روحیه بازیکنان ما داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال کشور امروز در جهان ۱۳ پله صعود کرده و به رتبه ششم جهان رسیده است، گفت: امیدواریم که مسئولان توجه ویژه‌ای به والیبالیست‌های کشور داشته باشند. از این رو در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم هدایایی از سوی وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی به آنها اهداء شود.

وی از اختصاص یک تیم شصت و یکمی والیبال به استان لرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و استعدادهایی که در استان لرستان وجود دارد، ما توانسته‌ایم موافقت یک تیم دسته‌یکمی والیبال را برای استان لرستان بگیریم که امیدواریم مسئولان بتوانند در این زمینه ما را یاری دهند.

منظمی افزود: استان لرستان دارای پتانسیل‌های بالایی در زمینه های ورزشی به خصوص والیبال است که تاکنون مغفول مانده است اما با پیگیری‌های مهندس بازوند استاندار لرستان که خود فردی ورزشی است موافقت یک تیم دسته یکی را برای استان لرستان گرفته‌ایم که امیدواریم این تیم را به لیگ برتری کشور برسانیم.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای حمایت از این تیم در کشور به کار می‌بریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز