خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سابق شرکت تایدواتر در گفت وگو با ایلنا:

فقط نام تایدواتر حذف شد / تایدواتر همچنان اپراتور بندر شهید رجایی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۷۸

تایدواتر تنها مقصر کاهش علمیات در این بندر نبود و اینکه گفته می شود پس از کنار گذاشتن این شرکت، ‌درآمدزایی افزایش یافته درست نیست و اتفاقا اوضاع بندر شهید رجایی بدتر از قبل است.

مدیر عامل سابق شرکت تایدوا‌تر با بیان اینکه تایدوا‌تر هنوز در بندر شهید رجایی مستقر است، گفت: فقط نام تایدوا‌تر حذف شده و هنوز این شرکت اپراتور بندر شهید رجایی است.

محمد کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در پاسخ به این سوال که چرا تایدوا‌تر پس از پیوستن به لیست تحریم در سال ۹۰ از بندر شهید رجایی کنار نرفت، ‌اظهار کرد‌: ‌ موضوع تنها تحریم شرکت تایدوا‌تر نبود و قصد رقبای شرکت این بود که از این مسئله سوءاستفاده کنند و با تحریم تایدوا‌تر، مسئولان را برای کنار گذاشتنش تحریک کنند.

وی با درباره اینکه گفته می‌شود پس از اخراج تایدوا‌تر و لغو تحریم‌ها میزان درآمدزایی بندر شهید رجایی افزایش یافته، ‌ گفت: تایدوا‌تر تنها مقصر کاهش علمیات در این بندر نبود و اینکه گفته می‌شود پس از کنار گذاشتن این شرکت، ‌درآمدزایی افزایش یافته درست نیست و اتفاقا اوضاع بندر شهید رجایی بد‌تر از قبل است.

کاشانی ادامه داد: با همه این‌ها تنها تحریم تایدوا‌تر نبود که عملیات بندری را کاهش داده بود، ‌تحریم‌های بانکی، بیمه‌ای و… هم در کاهش عملیات بسیار موثر بودند اما رقبای شرکت تحریم تایدوار‌تر را پررنگ‌تر جلوه دادند اما به هر حال تنها نام تایدوا‌تر از این بندر حذف شده است و در حال حاضر شرکت در این بندر به کار خود ادامه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز