خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه رضوانشهر؛

هفته دفاع مقدس، فرصت طلایی آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۴۸

دفاع مقدس گنج های پربهایی را در دل خود دارد که اگر استخراج شود برای نسل ها و نسل های جوان جامعه در همه شئون زندگی به عنوان الگو و سبک زندگی می تواند مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رضوانشهر اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ بهرام صدیقی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا نسل نوجوان و جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در آن دوران آشنا شوند و ارزش‌های آن دوران برای نسل امروز جامعه تداعی شود.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: حماسه هشت ساله مردم ولایتی ایران اسلامی به رهبری امام راحل در مقابل جبهه استکباری تاریخ با شکوه و غرور آفرینی برای بشریت محسوب شده و نقطه عطفی را برای مردم بویژه جوانان ایثارگر ایران اسلامی ثبت کرده است.

صدیقی در ادامه گفت: دفاع مقدس گنج های پربهایی را در دل خود دارد که اگر استخراج شود برای نسل ها و نسل های جوان جامعه در همه شئون زندگی به عنوان الگو و سبک زندگی می تواند مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: همه ما مدیون شهدای بزرگوار و خانواده های آنان و جانبازان و ایثارگران بوده در مقابل خون پاک شهدا مسئول هستیم.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امسال ۳۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت این هفته پیش بینی شده است که بصورت ستاد اجرایی در شهرستان انجام خواهد شد.

صدیقی در خصوص برنامه های این هفته خاطرنشان نمود: از ۳۰ عنوان برنامه برخی برنامه های شاخص عبارتند از دیدار با امام جمعه شهرستان رضوانشهر و بخش پره سر، رژه موتوری و خودرویی، نواختن زنگ مهر بمناسبت بازگشایی مدارس، برگزاری یادوراه های شهدا در چندین پایگاه و سرکشی از خانواده های شهداء می باشد که در شهرستان بصورت گسترده اجرا خواهد شد.

وی در خاتمه از مردم شهرستان خواست که در این برنامه ها حضور پرشوری داشته باشند و نام و یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس را زنده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز