خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه‌های عمومی در دیدار با مسوولان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد:

کتابخانه‌های زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد توسعه و تجهیز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۱۵

سه کتابخانه مشارکتی با سازمان زندان ها و اقدامات تامینی این استان وجود دارد که برنامه هایی برای تجهیز سیستم های نرم افزاری آنها نیز در حال طراحی است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از توسعه و تجهیز شدن تمامی زندان ها با مشارکت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارشایلنا از یاسوج، " زینب قربانی " در دیدار با مسوولان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمادگی لازم از سوی کتابخانه های عمومی این استان با مشارکت سازمان زندان ها برای توسعه و تجهیز کتابخانه ها وجود دارد.

وی ارتقای سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی در زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد را مهمترین هدف از توسعه و تجهیز کتابخانه های زندان های این استان برشمرد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سه کتابخانه مشارکتی با سازمان زندان ها و اقدامات تامینی این استان وجود دارد که برنامه هایی برای تجهیز سیستم های نرم افزاری آنها نیز در حال طراحی است.

قربانی تاکید کرد که برای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، تمامی تلاش خود برای تحقق بخشی به این شعار در حوزه فرهنگ را خواهد کرد.

رئیس کانون اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، وجود یک باب کتابخانه اصلی و سه کتابخانه جرئی در هر واحد آسایشگاهی این کانون خبر داد.

" سیدعبدالرحمان توفیقیان " گفت: در این کتابخانه ها تلاش شده که عناوین مختلف و موردعلاقه زندانیان تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با تقدیر از حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با هدف توسعه و تجهیز کتابخانه های زندان‌های این استان، اظهارداشت: با هماهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان و برای ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی، کتابخانه ای جهت استفاده سربازان و مراجعه کنندگان به زندان ها در زمان ملاقاتی های زندانیان راه اندازی می شود.

رئیس کانون اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این کانون کم سوادانی بودند که متابخوان شدند بطوریکه مرجع قضایی در احکام قضایی جدید با رافت اسلامی با آنها برخورد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز