خبرگزاری کار ایران

سیدامیر سیدزاده:

تبلیغات «خانوم» به حوزه هنری سپرده شده

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۰۵

گرفتن بیلبورد برای تهیه‌کننده‌ها بسیار کار سختی است و براحتی نمی‌توان تبلیغات شهری برای یک فیلم انجام داد. فیلم خانوم بدون هیچ بیلبورد شهری و تیزری به اکران خود نزدیک می‌شود.

موضوع بیلبوردها شهری و تیزرهای تلویزیونی که مدت‌هاست به بحرانی در بخش سینما تبدیل شده؛ اعتراض بسیاری از پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان سینما را به دنبال داشته است. فقط موسسات دولتی می‌توانند از بیلبوردها و تیزرهای تلویزیونی استفاده کنند و بسیاری از فیلم‌ها تا پایان مهلت اکران نمی‌توانند حتی از یک بیلبورد بهره‌مند شوند.

سیدامیر سیدزاده(تهیه‌کننده فیلم خانوم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ راجع به بیلبوردها و تیزرهای این فیلم گفت: ما تمام بخش تبلیغات این فیلم را به حوزه هنری سپردیم و حتما حوزه هنوز برای اینکه تبلیغات شهری را شروع کند؛ زمان را مناسب ندیده است.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: متاسفانه این روزها گرفتن بیلبورد برای تهیه‌کننده‌ها بسیار کار سختی است و براحتی نمی‌توان تبلیغات شهری برای یک فیلم انجام داد. درحالیکه مردم باید مطلع شوند چه فیلمی اکران شده تا گیشه سینما موفق باشد. اگر تبلیغات به شکل شایسته‌ای انجام نشود؛ ما هم نمی‌توانیم مردم علاقمند کنیم و درنهایت کل سینما متضرر می‌شود.

" خانوم " روایت سه زن، سه نقطه تهران، از شمال تا جنوب است.

امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، نقی سیف جمالی، حمیرا اعظمی، سوگل خالقی، مجتبی طهماسبی بازیگران خردسال: کیمیا حسینی و مانی مصلحی ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این تهیه‌کننده درباره مشکلاتی که با منوچهر هادی داشته و موضوع شکایت خود نیز اظهار داشت: این روزها بسیار گرفتار هستم. وقت نکرده‌ام دنبال ماجرای شکایت‌مان بروم. البته احضاریه‌ای هم به دست ما نرسیده ولی من هم قصد بخشش ندارم و حتما پیگیر خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز