خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری خبر داد:

اعتراض صنفی ۳۰۰ کارگر کارخانه پتروشیمی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۱

وسایل ایمنی كار به اندازه كافی در اختیار كارگران قرار نمی‌گیرد و در برخی نقاط كارخانه نیز مشكلات فنی‌ای وجود دارد كه برای كارگران ایجاد خطر می‌كند.

یکی از فعالان کارگری منطقه ماهشهر از اعتراض صنفی ۳۰۰  کارگر کارخانه پتروشیمی فجر خبر داد.

عباس رضایی در این باره به ایلنا گفت: ۳۰۰ کارگرکارخانه پتروشیمی فجر در اعتراض به عدم دریافت پاداش روز کارگر، عدم افزایش حقوق خود با توجه به قول‌های قبلی شرکت پیمانکاری رامپکو و مسائل ایمنی از روز گذشته تا كنون دست از کار کشیده‌اند.

این فعال كارگری در توضیح مشكلات ایمنی در واحد، افزود: متاسفانه وسایل ایمنی كار به اندازه كافی در اختیار كارگران قرار نمی‌گیرد و در برخی نقاط كارخانه نیز مشكلات فنی‌ای وجود دارد كه برای كارگران ایجاد خطر می‌كند.

وی ادامه داد: پاداش روز کارگر برای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان است. در حالی که تمام کارخانه‌های پتروشیمی ماهشهر این مبلغ را به کارگران خود پرداخت کرده‌اند، شرکت پیمانکاری کارخانه پتروشیمی فجر می‌گوید چون در این رابطه مصوبه‌ای نداریم پس پولی نیز پرداخت نمی‌کنیم.

این فعال کارگری در پایان اظهار داشت: کارگران کارخانه پتروشیمی فجر ۴ ماه است که در انتظار وصول طلب خود هستند و با عملی نشدن وعده‌های مسئولان برای رفع مشکل، دست به اعتراض صنفی زده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز