خبرگزاری کار ایران

با پیروزی برابر ژاپن صورت گرفت؛

صعود تیم ملی ب والیبال به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۶۲

مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز جمعه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری می شود.

تیم ملی ب والیبال ایران با شکست ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را یافت.
به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز جمعه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری می شود و در دومین دیدار این مرحله تیم های ملی ب ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند. سفید پوشان تیم ملی ب ایران در این دیدار موفق به شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ژاپن شدند تا به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها معرفی شوند.

تیم ملی ب والیبال ایران در ۳ ست متوالی موفق و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰،۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۸ موفق به شکست ژاپن شد تا نماینده سرزمین آفتاب تابان از فردا برای رتبه های پنجم تا هشتم مبارزه کند. پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

میانگین سن بازیکنان ایران ۲۴ و ژاپن ۲۲.۵ سال است. میانگین قد بازیکنان ایران ۱۹۷ سانتی متر است و بازیکنان ژاپن میانگین قدشان ۱۹۲ سانتی متر است که پنج سانت تفاوت با ملی پوشان والیبال ایران دارند. داور نخست این مسابقه(Szydlowski Robert) از کشور استرالیا بود که(Jiang Liu) داور بین المللی چینی نیز او را به عنوان داور دوم در قضاوت همراهی کرد.

شیرود امتیازآورترین بازیکن

سعید شیرود امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون آسیا شد. سعید شیرود در این دیدار ۱۵ امتیاز برای ایران کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. بازیکن شماره ۱۶ ژاپن نیز با ۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ژاپن را در این مسابقه از آن خود کرد.

کره جنوبی هم به نیمه نهایی رسید

تیم ملی والیبال کره جنوبی با شکست استرالیا به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا راه یافت. تیم ملی والیبال استرالیا در این دیدار ۳ بر یک مغلوب کره جنوبی شد تا فردا شنبه برای کسب مقام های پنجم تا هشتم به مصاف حریف خود برود.

شاگردان پارک کی وون در ست نخست این مسابقه ۲۸ بر ۲۶ مغلوب استرالیا شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ برابر این تیم به پیروزی رسیدند تا به عنوان نخستین تیم به گروه چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنند. کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار چین و قزاقستان روبرو خواهد شد و استرالیا با بازنده دیدار تایلند و هند مبارزه خواهد کرد.
مسعود ذوقی داور بین المللی ایران به عنوان داور دوم دیدار استرالیا و کره جنوبی را در مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا قضاوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز