خبرگزاری کار ایران

لغو جام جهانی اسکی روی چمن در ایران؛

سولقانی: فرصتی جهانی را از اسکی ایران سلب کردند / دیزین آماده بود ولی صلاح ندانستند!

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۲۹

به دلایلی نامعلوم این فرصت خوب از ورزش اسکی ایران سلب شد که ناراحتی و حتی اعتراض بسیاری از علاقه مندان اسکی روی چمن را به دنبال داشت.

مدیر پیست اسکی دیزین گفت: ما برای برگزاری جام جهانی اسکی روی چمن کاملا آماده بودیم، اما سرپرست فدراسیون اعلام کرد صلاح نمی بیند رقابت های امسال برگزار شود.

قربانعلی سولقانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص دلایل لغو این مسابقات اظهار داشت: ما در این مدت، صحبت های زیادی را شنیدیم. یک بار گفتند کشورها استقبال نکرده اند. بار دیگر اعلام کردند بودجه لازم را در اختیار ندارند. در ادامه اعلام کردند باید شرایط میزبانی را بررسی کنند. دلیل بعدی را المپیکی نبودن این رشته اعلام کردند و خلاصه اینکه بالاخره مشخص نشد دلیل لغو این رویداد مهم چیست.

وی افزود: در جلسه اخیر کمیته فنی، سرپرست فدراسیون حرف جدیدی زد و گفت بنده صلاح نمی بینم این مسابقات در کشورمان برگزار شود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون اسکی در پاسخ به دلایل مطرح شده از سوی سرپرست فدراسیون خاطرنشان کرد: در این سال ها که جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی کشورمان برگزار می شد، شاهد استقبال خوب کشورهای دنیا بودیم و بسیاری از قدرت های مطرح جهان با بهترین نفرات خود در این رقابت ها شرکت می کردند.

سولقانی ادامه داد: در مورد المپیکی نبودن اسکی روی چمن نیز اگرچه این رشته در مسابقات المپیک حضور ندارد، اما رقابت های آن در سراسر جهان در سطحی بسیار بالا و در حد المپیک برگزار می شود. ضمن اینکه ما در این ورزش صاحب چند مدال جهانی نیز هستیم.

مدیر پیست اسکی دیزین با بیان اینکه به جای ایران کشور اتریش میزبان رقابت های امسال شده، افزود: به دلایلی نامعلوم این فرصت خوب از ورزش اسکی ایران سلب شد که ناراحتی و حتی اعتراض بسیاری از علاقه مندان اسکی روی چمن را به دنبال داشت.

وی در ادامه در خصوص اینکه گفته می شود آماده نبودن پیست دیزین یکی از دلایل لغو مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن بوده، گفت: من هم این را شنیده ام. در حالیکه ما مدت ها آماده برگزاری این رقابت ها بودیم و هیچ مشکلی در میان نبود.

سولقانی تصریح کرد: ما چند بار به فدراسیون اعلام کردیم آماده برگزاری جام جهانی هستیم، اما سرپرست فدراسیون هر بار دلایلی را ذکر می کرد که هیچ کدام منطقی نبود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون اسکی یادآور شد: به نظرم فدراسیون انگیزه ای برای میزبانی این رویداد مهم نداشت چراکه سرپرست فدراسیون در جلسه اخیر کمیته فنی اعلام کرد که صلاح نمی بینم این مسابقات برگزار شود.

مدیر پیست اسکی دیزین در پایان اظهار داشت: سرپرست فدراسیون از خانواده اسکی نیست. وی در بوکس و قایقرانی فعالیت می کرده و حتی در انتخابات این ۲ فدراسیون نیز ثبت نام کرده؛ نه با اسکی آشنایی دارد و نه با خانواده بزرگ اسکی کشور همکاری لازم را انجام می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز