خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید؛

مرحله دوم تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۵۳

چیت چیان مهمترین راه توسعه خدمات وزارت نیرو را ورود بخش خصوصی در صنعت اب و برق کشور دانست.

مرحله دوم تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب ارومیه با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، چیت‌چیان مهمترین راه توسعه خدمات وزارت نیرو را ورود بخش خصوصی در صنعت آب و برق دانست و گفت: اگر تنها به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منابع دولتی اکتفا کنیم قادر نخواهیم بود خدمات شایسته مردم ارائه دهیم.

وزیر نیرو در آئین افتتاح این طرح به تشریح اثار مثبت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب در شهر ها و روستاها پرداخت و گفت: افتتاح این طرح و طرح های مشابه اثرات قابل توجهی در بهبود شرایط زیست محیطی، بهداشت مردم و شهر ها دارد و وزارت نیرو با تمام توان توسعه آنها را هدف گذاری کرده است.

چیت چیان مهمترین راه توسعه خدمات وزارت نیرو را ورود بخش خصوصی در صنعت اب و برق کشور دانست و گفت: اگر تنها به ظرفیت ها و توانمندی های منابع دولتی اکتفا کنیم قادر نخواهیم بود خدماتی که شایسته مردم است ارائه دهیم.

وی با اشاره به خدمات وزارت ارتباطات و پذیرش هزینه در بخش مخابرات توسط مردم گفت: هر خانوار ایرانی در سال ۹۱ ماهیانه ۶۹ هزار تومان هزینه مخابرات پرداخت کرده و این در حالیست که در اذربایجان غربی امسال ۶۶ درصد مشترکین آب تنها یک هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت کرده اند که در مقایسه با اهمیت آب ضرورت خروج این مایه حیات از دایره تنگ یارانه لازم و ضروری است.

وزیر نیرو در خصوص طرح های احیای دریاچه ارومیه در حوزه این وزارتخانه نیز گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این دریاچه زندگی زندگی دوباره خود را بازیابد و طرح های این حوزه از جمله آغاز انتقال آب زود بازده نیستند و در سال های آینده اثرات خود را نشان خواهند داد.

با بهره برداری از این طرح ۲۰۰ هزار نفر دیگر از ساکنان ارومیه از خدمات فاضلاب شهری بهره مند شدند.

همچنین ۲۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب نیز در این طرح افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز