خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کشور در زنجان خبر داد:

فعالیت ۸۰۰ همیار در شعب بانک مهر اقتصاد در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۹۱

این طرح از سال ۹۱ تدوین شده و در ابتدای سال ۹۲ به صورت سراسری در کل کشور اجرا شده است.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کشور گفت: افزایش فروش و خدمات بانک از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، منصور شیخ‌ الاسلامی، در حاشیه جلسه هم‌اندیشی مدیران و همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح همیاران روابط عمومی از سوی بانک مهر اقتصاد بیان داشت: این طرح از سال ۹۱ تدوین شده و در ابتدای سال ۹۲ به صورت سراسری در کل کشور اجرا شده است.

وی طرح همیاران روابط عمومی را طرحی ابتکاری از سوی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: این طرح با کمترین هزینه و به صورت خودجوش اجرایی می‌ شود.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد مهم‌ترین اولویت این بانک را مشتری مداری و نگهداری مشتریان موجود در کنار جذب عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح مهارت‌‌های ارتباطی همکاران شکل گرفته و مسئولیت ‌پذیری آنان در قبال مشتری افزایش می‌یابد.

این مسئول، همدلی و همدردی با مشتری را به منظور رفع نیازهای آن‌ها را از وظایف همیاران روابط عمومی عنوان کرد و افزود: افزایش فروش و خدمات بانک از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی توسعه برند و فعالیت بر اساس بانکداری اسلامی را از دیگر اهداف بانک مهر اقتصاد دانست و گفت: بانکداری اسلامی همواره مورد توجه این بانک بوده و در این زمینه گام بر می‌دارد.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی بانک مهر اقتصاد پویا و خلاق است، افزود: این امر موجب شد تا روابط عمومی بانک در سومین آیین سرآمدان روابط عمومی کشور موفق به کسب تندیس طلائی شود.

شیخ ‌الاسلامی حرکت به سوی تعالی و کیفی‌ سازی برنامه‌‌ها را از اهداف این بانک در سال جاری عنوان کرد و گفت: ‌تلاش می‌کنیم جزو پنج روابط عمومی بر‌تر کشور باشیم.

وی توسعه مهارت‌‌های ارتباطی و توانمندی همیاران را از رویکردهای روابط عمومی این بانک دانست و خاطرنشان کرد: افزایش مهارت ‌های لازم در زمینه برقراری ارتباط موثر و هوش هیجانی از اهداف به کارگیری همیاران روابط عمومی محسوب می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به برقراری مهارت‌‌های ارتباطی در زمینه انجام کارهای پژوهشی و می‌دانی با توسعه برند بانک، تصریح کرد: ‌تعامل بیشتر با ذینفعان و ارتقای رضایتمندی مشتریان، ایجاد کارت اعتباری ایرانی برای حمایت از تولید داخلی از برنامه‌های پیش بینی شده از سوی بانک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز