خبرگزاری کار ایران

دیگر درباره نکونام حرف نمی زنم؛

قلعه نویی: استقلال و طالب لو ستاره بودند / هنوز با تیم ایده آل فاصله داریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۵۴

تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. اگر آندرانیک تیموریان هم از نظر بدنی آماده شود، تیم ما کامل خواهد شد. باید بگویم اردوی ترکیه و حضور در جام شهدا به ما خیلی کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر راه‌آهن گفت: استقلال چند سال بود که چنین فوتبالی را بازی نکرده بود اما هنوز با تیم ایده آل مان فاصله داریم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم استقلال برابر راه‌آهن در هفته نخست لیگ برتر در جمع خبرنگاران درباره این بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: استقلال چند سال بود که این مدلی بازی نکرده بود. هرچند این تیم با استقلال مد نظر ما و مدنظر مردم هنوز فاصله دارد ولی به نظرم مردم هم از نتیجه این بازی و هم از نوع بازی بازیکنان استقلال راضی بودند.

وی افزود: این دیدار دو ستاره داشت. ستاره اول تیم استقلال بود و ستاره دوم وحید طالب‌لو که خوشحالم به شرایط آرمانی برگشته، هر چند وحید چند سالی از استقلال دور بوده، ولی من هنوز هم او را جزو خانواده استقلال می دانم. قطعا اگر وحید نبود، ما گل‌های بیشتری به راه‌ آهن می‌زدیم.

قلعه‌نویی با خودداری از صحبت درباره جواد نکونام خاطرنشان کرد: دیگر در مورد این موضوع حرف نمی‌زنم. من صحبت‌هایم قبل از بازی مطرح کردم و صد در صد از این بازیکن شکایت خواهم کرد.

وی در ادامه درباره ارزیابی‌اش از تیم استقلال در هفته‌های آینده یادآور شد: تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. اگر آندرانیک تیموریان هم از نظر بدنی آماده شود، تیم ما کامل خواهد شد. باید بگویم اردوی ترکیه و حضور در جام شهدا به ما خیلی کمک کرد.

قلعه‌نویی همچنین با اشاره به تلاش‌های بهرام افشارزاده گفت: افشارزاده برای ما و برای استقلال مثل یک پدر است که مخلصانه کار می‌کند. تیمی که ما امسال بستیم هم نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه کمتری داشته و هم قرارداد بازیکنان دو و سه ساله است. البته باید بگویم ملی پوشان ما هنوز یک ریال هم نگرفته‌اند.

به گفته قلعه‌نویی مصدومیت امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده دو مدافع استقلال ۶ هفته طول می‌کشد که سه هفته آن سپری شده است.

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ چهاردهم موفق شده امروز پنجشنبه برابر تیم راه‌آهن به پیروزی برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز