خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان؛

اعتدال، مسیر واقعی حق و جبهه اسلام و قرآن است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۸۲

این ایام دیگر چپ و راست اهمیت ندارد و مدیران باید فرزند زمان خود باشند.

این ایام دیگر چپ و راست اهمیت ندارد و مدیران باید فرزند زمان خود باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا خصوصی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اقتصاد تک محصولی نفت و وابستگی دولت به آن را از مشکلات کشور عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه نمی‌توان از یک دستگاه و یک فرد به تنهایی انتظار اصلاح داشت، افزود: برای مقابله با آسیب‌ها باید آسیب‌شناسی دوباره صورت گیرد.
خصوصی ادامه داد: در راستای اقتصاد مقاومتی، باید درون‌جوش و نجات‌دهنده پیش رویم و بتوانیم تا توان ثروت‌آفرینی کشور افزایش یابد و این موضوع مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش توان ثروت‌آفرینی کشور به معنای دعوت از کارآفرینان برای برون‌رفت از تک فروشی محصول نفت است.
وی بی‌انضباطی مالی و نبود شفافیت در اقتصاد را از دیگر مشکلات کشور ذکر کرد و افزود: این امر زمینه را برای بروز فساد در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه بی‌اعتمادی مردم به کارگزاران ثمر داده است، تصریح کرد: همه باید دست به دست دهیم تا این آشفته بازار اصلاح شود.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان پایداری در تامین مالی را راهبرد دیگری برای نجات اقتصاد کشور برشمرد و یادآور شد: نباید وابسته به درآمدهای نفتی باشیم ضمن اینکه افزایش شفافیت و سلامتی مهم است.
خصوصی برخورداری از نیروهای متعهد و کارآمد در کشور را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: باید از الگوهای اقتصاد بومی برآمده از اقتصاد اسلامی استفاده کنیم.
وی خصوصی‌سازی را راه نجات کشور در تولید و اقتصاد کشور دانست و متذکر شد: ظرفیت بسیار زیادی در استفاده از توان بخش‌خصوصی برای بهبود محیط کسب و کار و میدان دادن به آن‌ها در گیلان و کشور وجود دارد و می‌توانیم از سرمایه‌گذاران بهره‌مند شویم.
خصوصی با بیان اینکه باید به تعاون توجه شود، تصریح کرد: این ایام دیگر چپ و راست اهمیت ندارد و مدیران باید فرزند زمان خود باشند.
وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما دفاع از نظام و رهبری و راه شهدا است، یادآور شد: جبهه اعتدال، جبهه اسلام است.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: امروز مسیر حق، اعتدال و تدبیر و امید است و باید از مشاوران علمی در استان بهره گرفته شود.
خصوصی با اشاره به اینکه تعامل ویژه‌ای بین مدیران و نمایندگان وجود دارد، گفت: استاندار موضوع توسعه گیلان را دنبال می‌کند که جای تقدیر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز