خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصر شیرین خبر داد:

فعالیت بازارچه‌های مرزی " پرویزخان " و " خسروی " در تعطیلات عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۰۷

فرماندار قصر شیرین از فعالیت بازارچه‌های مرزی " پرویزخان " و " خسروی " در تعطیلات عید فطر امسال در این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فعالیت بازارچه‌های مرزی پرویزخان و خسروی در تعطیلات عید سعید فطر کماکان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قصرشیرین، افشین رضایی گفت: با وجود اینکه مدت زمان تعطیلات در دولت مرکزی عراق و نیز اقلیم کردستان بیشتر از تعطیلات در جمهوری اسلامی است، بازهم این برنامه برای دو طرف قابل اجرا است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این بازارچه با هماهنگی طرف مقابل بیشتر خواهد شد، بیان داشت: همچنین در ایام تعطیلات عید فطر تردد مسافر از مرزهای خسروی و پرویزخان ادامه دارد.

فرماندار قصرشیرین به صادرات روزانه در بازارچه‌های خسروی و پرویزخان اشاره داشت و تاکید کرد: روزانه بیش از ۱۰۰۰ کامیون صادراتی از مرز پرویزخان به کشور عراق صادر می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه در مرز خسروی نیز روزانه ۳۰۰ کامیون کار صادرات به کشور عراق را انجام می‌دهند، اظهار داشت: بازارچه‌های مرزی در استان کرمانشاه نقش بسیار عمده‌ای در صادرات و واردات به عراق و اقلیم کردستان برعهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز