خبرگزاری کار ایران

مجید صالحی؛ بازیگر سریال مدینه در گفتگو با ایلنا:

بازیگری عین پینگ پنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۱۶

صالحی را بیشتر در ژانر کمدی می‌شناسیم اما در سریال جدید مقدم که به مناسبت ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود؛ چهره‌ای متفاوت از او عرضه شده است.

مجید صالحی می‌گوید با تمام علاقه‌ای که به خوشحال کردن مردم دارد ولی دوست دارد نقش‌های جدی را نیز امتحان کند.

صالحی درباره انتخاب نقش‌اش در سریال مقدم می‌گوید: وقتی این نقش به من پیشنهاد شد در قدم اول کمی ترس برم داشت و نگران بودم که نکند نقش درنیاید اما از آنجاکه نسبت به آقای مقدم شناخت داشتم و می‌دانستم که حتما با علم به اینکه مردم از من چه چهره‌ای در ذهنشان دارند مرا برای این نقش انتخاب کردند؛ خیالم راحت شد و پذیرفتم که در این سریال بازی کنم.

او درباره هم‌بازی‌هایش و اثرِی که هنگام کار از آنها می‌گیرد نیز می‌گوید: در همه کارها یک بازیگر نیاز دارد انرژی مثبتی از هم‌بازی‌هایش دریافت کند و در واقع بازیگری از نظر من عین بازی پینگ پنگ می‌ماند. بازیگرها باید با هم به واسطه دیالوگ پینگ پنگ کنند تا نقش‌شان آنگونه که شایسته نقش و زحمت‌شان است از آب دربیاید و اگر این اتفاق بیفتد بدون شک تماشاگر هوشمند امروز به خوبی درک می‌کند و متوجه زحمت بازیگر می‌شود و هرگز از فیلم و به کلی نقش بدش نمی‌آید.

این بازیگر درباره اینکه اکثر تماشاگران او را در ژانرهای کمدی دنبال کرده‌اند؛ ادامه می‌دهد: درست است که اکثر فیلم‌هایی که تاکنون کار کرده‌ام کمدی است اما نکته جالب این است که باید بگویم توانایی‌های خود در ژانر ملودرام و حتی تراژدی را بیشتر می‌بینم و البته که هر بازیگری اگر به معنای واقعی کارش را بلد باشد باید در هر ژانری توانایی کار کردن داشته باشد.

او درباره اینکه از پس زده شدن توسط تماشاگر هراس داشته یا خیر؛ می‌گوید: به دلیل اینکه یک قالب‌شکنی اتفاق افتاده یقینا هراس اندکی وجود دارد اما همانطور که اشاره کردم وقتی یک بازیگر بداند چه می‌خواهد و برای هر نقشی در هر ژانری مایه بگذارد قطعا تماشاگران هم آن را درک می‌کنند و خوش‌شان می‌آید.

مجید صالحی درباره اینکه در " مدینه " کاراکتر عزیز گاهی شیرینی‌هایی هم دارد که خاص بازی اوست؛ ادامه می‌دهد: این کاراکتر منفی نیست ممکن است کارهایی در فیلم انجام دهد که نرم نباشد و منفی جلوه کند اما این شخصیت منفی مطلق طرح ریزی نشده است بنابراین هر آدمی در زندگی‌اش گاهی می‌خندد و گاهی باعثخنده دیگران می‌شود. فیلم هم عین خود زندگی است و همه این مسائل در آن جریان دارد.

این بازیگر ادامه می‌دهد: نظر تمام کسانی که تاکنون مرا در این نقش دیده‌اند؛ مثبت بوده و خوش‌شان آمده. فکر می‌کنم شروع خوبی و حرفه‌ای باشد تا بتوانم ژانرهای مختلف را تست کنم و خودم را محک بزنم.

صالحی می‌گوید دوست ندارد در هیچ ژانری کلیشه شود: من دوست ندارم در هیچ ژانری کلیشه شوم و مرا به عنوان یک بازیگر در یک ژانر به خصوص بشناسند، به نظرم بازیگر باید همه ژانرها را تست کند و تمام تلاش خود را بکند که بتواند از پس نقش‌اش برآید.

او ادامه می‌دهد: با اینکه به ظاهر این نقش کارهای منفی در راستای سریال انجام می‌دهد اما باید بگویم مردم در بسیاری از مواقع با او همذات‌پنداری می‌کنند و دلشان برایش می‌سوزد گاهی حتی با او همسو می‌شوند. این نشان می‌دهد که طرح برای این کاراکتر درست چیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز