خبرگزاری کار ایران

از ۲۶ تا ۳۰ مرداد در خانه هنرمندان ایران؛

مجید بهرامی برای کودکان سرطانی نمایشگاه برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۹۸

این هنرمند پیشتر و در سال ۲۰۱۳ نمایشگاهی با عنوان(Ropes & Hopes) را در شهر توبینگن آلمان برگزار کرد که با استقبال مردم مواجه شد.

مجید بهرامی، بازیگر تئاتر و سینما، نمایشگاهی با عنوان «طناب‌ها و امیدوها» یا(Ropes & Hopes) را به نفع کودکان سرطانی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرامی با اعلام این خبر در یادداشتی آورده است:

قصه‌ی خرچنگ من و پاک کن‌های شما…

تابستان ۱۳۹۱

اجرای عجایب المخلوقات

۶ ماه از پیوند مغز استخوانم می‌گذشت و برای پیوند با صحنه تئاتر و دوستانم روی صحنه لحظه شماری می‌کردم. دوستانی که به خاطر بیماری من حاضر به ادامه اجرا نشدند تا برگردم و من برگشتم. این بار از تماشاگران درخواست کردم هر کدام برایم یک عدد پاک‌کن بیاورند تا این پاک‌کن‌ها اثری شود به نفع کودکان سرطانی. در پایان اجرا من بودم و یک عالم پاک کن و لبخند اما خرچنگ(سرطان) این فرصت را نداد که بلافاصله این کار را عملی‌ کنم.

دو سال گذشت… حال… من و خرچنگ و پاک کن‌ها بازیگران نمایشگاهی هستیم که به زودی تماشاچی خواهید بود.

این نمایشگاه از تاریخ از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ۹۳ در یکی از گالری‌های مجموعه خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

بهرامی که حدود پنج سال است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند این نمایشگاه را به نفع کودکان سرطانی برگزار خواهد کرد و تماشاگران پیش از ورود به نمایشگاه پاکن‌کن‌هایی را به نفع این کودکان می‌خرند.

بخش دیگر این نمایشگاه به عکس‌هایی تعلق دارد که بهرامی به صورت شخصی و طی سال‌های درمان در آلمان و ایران گرفته است. این هنرمند پیشتر و در سال ۲۰۱۳ نمایشگاهی با همین عنوان در شهر توبینگن آلمان برگزار کرد که با استقبال مردم مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز