خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته اجرایی جشنواره نام و علامت تجاری اصفهان خبر داد:

فراخوان جشنواره نام و علامت تجاری برتر استان اصفهان برای ثبت نام شرکت‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۹۲

بیش از ۹۴درصد صنعت استان اصفهان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند که این صنایع در زمینه برند فعالیت چندانی نداشته‌اند که نیاز به اطلاعات و آگاهی لازم برای حرکت در این مسیربه شدت احساس می‌شود.

رییس کمیته اجرایی جشنواره نام و علامت تجاری برتر استان اصفهان گفت: جشنواره نام و علامت تجاری برتر استان طی یک فراخوان شرکت های واجد شرایط را برای ثبت نام دعوت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، شادکام معینی افزود: تقویم جشنواره بر اساس برنامه ای که کمیته علمی تعیین می کند، مشخص خواهد شد.

وی گفت: بیش از ۹۴درصد صنعت استان اصفهان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند که این صنایع در زمینه برند فعالیت چندانی نداشته اند و نیاز به اطلاعات و آگاهی لازم برای حرکت در این مسیر را دارند.

رییس کمیته اجرایی جشنواره نام و علامت تجاری برتر استان اصفهان ادامه داد: این در حالی است که استان اصفهان به عنوان قطب صنعت کشور شناخته می شود و با این اوصاف می توان وضعیت برندینگ در کل کشور را پیش بینی کرد.

معینی عنوان کرد: برای بین المللی شدن یک برند، باید ثبت جهانی انجام شود و آن برند استاندارد بین المللی را دریافت کند که کار سختی است و با توجه به هزینه و وقت زیادی که لازم دارد، مورد توجه قرار نمی گیرد؛ صنایع در کشور ما انگیزه کافی برای طی این مسیر ندارند و در حال حاضر بیشتر با کشورهای همسایه مبادلات تجاری دارند.

وی ترویج برندسازی در استان و کشور را مستلزم فرهنگسازی دانست و گفت: جشنواره نام و علامت تجاری هم به دنبال تدوین برنامه های آموزشی برای فعالان اقتصادی در این زمینه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز