خبرگزاری کار ایران

به هیچ وجه از چیزی رضایت نداریم؛

کی روش: غرور نباید جلوی ما را بگیرد / چیزی برای جشن گرفتن نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۶۳

چالش سختی را داریم که این مطلبی است که برای ما جالب است و به آن توجه می‌کنیم. همگی باید بدانیم اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید با افتادگی کامل کار خود را دنبال کنیم و غرور نباید جلوی ما را بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از باخت برابر آرژانتین بازیکنانم کمی عصبی هستند که این مسئله ریکاوری را کمی دشوار می کند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز گفت: خوشبختانه بعد از دو بازی سخت، بازیکن مصدومی نداریم و تمامی شاگردانم سرحال هستند و در آمادگی کامل به سر می‌برند. بدون شک بعد از باخت برابر آرژانتین بازیکنانم کمی عصبی هستند که این مسئله ریکاوری را کمی دشوار می کند. با این وجود سعی می‌کنیم ریکاوری را به بهترین نحو انجام دهیم. در حال حاضر تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و به هیچ وجه از چیزی رضایت نداریم، چرا که باید روز به روز پیشرفت کنیم تا در بازی آینده بهتر شویم.

وی ادامه داد: از نظر روحی و روانی بسیار روی بچه‌ها کار کرده‌ایم، نتیجه را نمی‌توانیم عوض کنیم اما تلاش می‌کنیم عملکردمان را بهتر کنیم و بهتر نتیجه بگیریم. می‌خواهم بازیکنان و تیم من حس رضایت داشته باشند زیرا چیزی برای جشن گرفتن نداریم. بازیکنان باید دقیقا یک نگرش متفاوت داشته باشند و با شور و اشتیاق فراوان مقابل تیم بوسنی قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه بعد از بازی با آرژانتین توقع از تیمش بیشتر شده و اگر برابر بوسنی به برتری نرسند شاید یک سرخوردگی در بین فوتبالدوستان ایرانی به وجود بیاید، عنوان کرد: هیچ گاه به دنبال بالا بردن توقعات نیستیم، ما سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم. به بازیکنانم در جلسه‌ای که با آنها داشتم، گفتم دو خبر برای شما دارم. اولین خبر بد بود و اینکه اگر در بازی با بوسنی شکست بخورند، صعود نخواهند کرد و نیجریه به مرحله بعد می‌رود. خبر خوب هم این بود که اگر بازی با بوسنی را با برد پشت سر بگذاریم به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

کی‌روش در ادامه گفت: تیم‌های کمی برای بازی سوم امید دارند، مسئله اصلی اینجاست که چالش سختی را داریم که این مطلبی است که برای ما جالب است و به آن توجه می‌کنیم. همگی باید بدانیم اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید با افتادگی کامل کار خود را دنبال کنیم و غرور نباید جلوی ما را بگیرد.

کی‌روش درباره اینکه مردم ایران می خواهند که او بعد از جام جهانی هم در تیم ملی بماند، گفت: باید شفاف بگویم که خودم هم چنین حسی دارم و البته شنیده‌ام که بالاترین مقام اجرایی ایران و مردم چنین حسی به من دارند و می خواهند که بمانم. این موضوع باعثخوشحالی من است و از این حس خوشنودم. آرزوی من از حدود ۱۰ ماه پیش این بوده که خوب آماده شویم و در جام جهانی خوب بازی کنیم تا شخصیت فوتبال ایران حفظ شود. یک بازی باقی مانده و تمام تمرکز ما بر این است که افتخار و غرور ایران را بالاتر ببریم. جزئیات بیشتر در این زمینه را مناسب نمی‌دانم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ما هنوز یک بازی در جام جهانی داریم و فکرم همچنان این است که غرور فوتبال ایران را بالاتر ببریم و نتایج بهتری بگیریم. این چیزی است که من به آن فکر می‌کنم. واقعیت مطلب این است که بعد از برتری مقابل کره‌جنوبی و رفتن به جام جهانی انگیزه‌ام را برای ماندن در ایران نشان دادم و برایم افتخار دانستم که در ایران بمانم. در تمام این مدت نیز مذاکراتم و تمام پیشنهاداتی که داشتم را متوقف کردم و می‌خواستم بمانم. اگر به ایران بازگردم به تمام مسئولان توضیح خواهم داد که چه اتفاقاتی افتاد که کار به اینجا کشیده شد. در حال حاضر باید با تعهد تمرکز خود را حفظ کنیم و همدلی خود را ادامه دهیم. تا زمانی که به ایران بیایم به دنبال این باشیم که ذهن‌های خود را مثبت نگه داریم و از اینجا بودن لذت ببریم.
همچنین وی درباره احتمال تبانی آرژانتین و نیجریه گفت: من یک ذهن متوهم و شکاک ندارم. اما یک مطلب را بگویم که وقتی داور صربستانی را با چمدانش به کشورش نفرستند باید متوجه شویم که مشکلی وجود دارد. داور باید توضیح دهد چرا پنالتی‌ای را که با چشمانش دید، نگرفت. صفحه شخصی او را نگاه کردم که توضیحاتی داده بود که خود مسئولان باید پیگیر این موضوع باشند.
وی افزود: من فقط یک مربی هستم و اگر بیشتر از این صحبت کنم مرا محروم خواهند کرد اما این حق را دارم که بپرسم داور چرا خطا روی مهاجم ما را دید اما پنالتی نگرفت. او باید به این سؤال پاسخ دهد. او باید به مردم ایران بگوید که چرا پنالتی تیم آنها را دید و نگرفت. این سؤال را هم در کمال احترام می‌پرسم و نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم. اکنون باید تمام تمرکز خود را روی بازی با بوسنی بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز