خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

هلند۲ - شیلی صفر؛ صعود مقتدرانه لاله های نارنجی / لاروخا دوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۶۰

تیم‌ ملی فوتبال هلند موفق شد با تعویض های طلایی فان خال با ۲ گل شیلی را از پیش رو بردارد تا با کسب ۳ پیروزی مقتدرانه صعود کند.

تیم‌ ملی فوتبال هلند با تعویض های طلایی فان خال موفق شد با ۲ گل شیلی را از پیش رو بردارد تا با کسب ۳ پیروزی مقتدرانه صعود کند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از گروه B تیم های ملی هلند و شیلی در آخرین دور مرحله گروهی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه کورینتیانس در شهر سائوپائولو رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل پیکار آنها پیروزی ۲ بر صفر لاله های نارنجی بود تا شاگردان فان خال با کسب ۳ پیروزی و با ۹ امتیاز مقتدرانه به دور حذفی جام جهانی صعود کند.

ترکیب هلند:سیلسن، فلار، دی‌فری، بلند، دی‌یونگ، یانمات، اسنایدر(فر)، روبن، کویت(کونگولو)، لنس(دپای)، وینالدوم

ترکیب شیلی:براوو، منا، ایسلا، سیلوا(والدیویا)، الکسیس، وارگاس(پینیلا)، گوتیرس(بیوشر)، مدل، خارا، ‌ اراگوئیس، دیاس

هر دو تیم در نیمه نخست این دیدار صاحب موقعیت های زیادی شدند که البته سهمی از گل در ۴۵ دقیقه نخست بازی نبردند تا دست خالی به رختکن بروند ولی در نیمه دوم بازی متفاوتی را شاهد بودیم. دو نیمه متفاوت از هر دو تیم.

تعویض های فان خال با تجربه جواب داد تا لاله ها ۲ گل به ثمر برسانند و نشان دهند این جام جهانی برای بالا بردن جام قهرمانی به میدان رقبا آمده اند و در این راه به هیچ تیمی رحم نخواهند کرد حتی در با وجود قطعی شدن صعودشان.

ابتدا لروی فر که با دستور فان خال در نیمه دوم به زمین آمده بود موفق شد در دقیقه ۷۱ گل نخست را به ثمر برساند تا برتری را به اردوی لاله های نارنجی بیاورد.

در ادامه در ثانیه های پایانی بازی و بر روی حرکت زیبای آرین روبن و پاس زیباتر وی به ممفیس دپای در دقیقه ۹۰ این بازیکن دروازه لاروخا را برای دومین بار باز کرد تا عزم جزم لاله ها را برای فتح جام ثابت کند.

در این دیدار دالی بلیند از هلند و فرانچسکو سیلوا از شیلی کارت زرد دریافت کردند.

در این گروه اسپانیا و استرالیا نیز در دیداری تشریفاتی به مصاف هم رفته اند که در این بازی ۳ بر صفر به سود ماتادورها به پایان رسیده است.

آرین روبن ستاره این دیدار بود و در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز