خبرگزاری کار ایران

سازماندهی جام جهانی دردسر زیادی دارد؛

ببتو: ایران برای برد مقابل بوسنی می جنگد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۴۴

سازماندهی جام جهانی دردسرهای زیادی دارد. من به عنوان داوطلب وارد این قضیه شدم و مسئله اقتصادی آن اصلا مهم نیست.

سفیر جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: در جام جهانی اگر تیمی ترس از باختن داشته باشد می بازد و باید همیشه برای برد به میدان رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، خوزه روبرتو گاما داولویرا ملقب به ببتو در خصوص برگزاری جام جهانی در برزیل و مسابقات تیم ها به نکاتی اشاره کرد.

ببتو گفت: هیچ وقت نمی دانستم برگزاری جام جهانی چه دردسرهایی دارد اما حالا می بینم چه کار دشواری است و سازماندهی جام جهانی دردسرهای زیادی دارد. من به عنوان داوطلب وارد این قضیه شدم و مسئله اقتصادی آن اصلا مهم نیست.

وی افزود: اعتراضات مردمی نسبت به برخی موارد هم ارزشمند است. ما در یک کشور مردمی و دموکراسی هستیم و این حق همه است که در خصوص بسیاری از موارد و کارهایی که تمام نشده است پیگیری داشته باشند.

سفیر جام جهانی ۲۰۱۴ در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان با بوسنی گفت: ایران تیم منسجم و با انگیزه ای دارد و برای برد مقابل بوسنی می جنگد.

ببتو در خصوص تیم آرژانتین گفت: بهترین بازیکن دنیا مسی در این تیم حضور دارد. شرایط آرژانتینی ها از وسط زمین به سمت گل حریف خوب است اما دفاعشان تعریف کردنی نیست و در بازی با ایران دروازه آنها چند بار به طور جدی به خطر افتاد.

وی تاکید کرد: اگر تیمی ترس از باختن داشته باشد می بازد و باید همیشه برای برد به میدان رفت و در جام جهانی اتفاقاتی می افتد که کسی باور نمی کند. باید جنگید.

ملی پوش سابق برزیل در خصوص وضعیت اسپانیا در این جام عنوان کرد: اسپانیا را در این جام خسته دیدم. در اولین بازی اش که واقعا نمی دانم چه اتفاقی برای آنها افتاد. در جام جهانی اگر تمام فکر و انرژی ات را نگذاری، محال است که موفق شوی. من این را می گویم چون خودم در جام جهانی بوده ام.

وی افزود: نمی دانم اسپانیا چطور به جام جهانی وارد شد و واقعا به خاطر این تیم ناراحتم. اسپانیا فوتبال بزرگی دارد اما دایره زندگی فوتبال همین است.

ببتو در خصوص تیم ملی برزیل عنوان کرد: هیچ وقت نمی شود همه مسوولیت را روی یک بازیکن گذاشت. جام جهانی را هیچ وقت یک نفر نمی برد. فوتبال ورزش دسته جمعی است. درست است که نیمار خیلی برای برزیل مهم است اما وقتی این تیم می برد همه برنده اند و وقتی می بازد همه باخته اند. نیمار فقط ۲۳ سال سن دارد و از نظر پتانسیل خیلی بالاست.

وی در خصوص بخت های قهرمانی در این دوره از جام گفت: ایتالیا - فرانسه –آرژانتین - برزیل و آلمان از بخت های قهرمانی هستند. آلمانی ها سالهاست که با هم بازی می کنند. برزیلی ها قوی هستند و تجربه دارن. مابقی تیم ها نیز برای قهرمانی می جنگند.

وی افزود: مسی دومین جام جهانی اش را تجربه می کند و هنوز هیچ جامی را نبرده است. خیلی مشکل است بگوییم کدام بازیکن بهترین است. نیمار و کریستیانو رونالدو نیز عملکرد بسیار خوبی دارند. در مقایسه مسی و مارادونا باید بگویم مارادونا یکی از بهترین هاست. وی یک تاریخچه و داستان در فوتبال دنیاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز