خبرگزاری کار ایران

در راستای اعلام انزجار از گروه های تروریستی و تکفیری؛

تجمع بزرگ " مدافعان حرم " در زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۱۴

مسئول هیئت مکتب الرضا(ع) زنجان، از برگزاری تجمع بزرگ " مدافعان حرم " در روز چهارشنبه(۴ تیرماه) سالجاری در میدان آزادگان زنجان خبر داد.

مسئول ستاد برگزاری تجمع " مدافعان حرم " گفت: برگزاری این تجمع ها گامی در جهت مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری است، لذا از همه مردم درخواست می کنیم به صورت گسترده در این تجمع بزرگ شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان, مهدی رحمانی، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر سوریه و عراق و تهدید به تخریب حرمین شریفین کربلا و سامرا از سوی گروه های تروریستی، تجمع بزرگ " مدافعان حرم " با هدف اعلام انزجار و برائت از گروه های تکفیری و وهابیت و اعلام آمادگی برای هر گونه مقابله با این گروه ها با حضور تمامی اقشار مردم در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این تجمع بزرگ به همت هیئت مکتب الرضا(ع) و با همکاری هیئت امنای مسجد امام علی(ع) زنجان برگزار می شود، افزود: برگزاری این تجمع ها گامی در جهت مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری است، لذا از همه مردم درخواست می کنیم به صورت گسترده در این تجمع بزرگ شرکت کنند.

مسئول ستاد برگزاری تجمع " مدافعان حرم " ابراز کرد: با توجه به اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در جهان مطرح شده است لذا این گونه برنامه ها و تجمع ها باید بیش از پیش و به صورت گسترده در شهر برگزار شود.

وی به اهمیت و تاثیرگذاری هیئت های مذهبی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: هیچ ارگانی تاثیرگذارتر از هیئت های مذهبی در سطح کشور نیست به طوری که اگر این هیئت ها به صورت جدی تر و هدفمندتر فعالیت کنند در رفع بسیاری از معظلات و مشکلات کشورهای مسلمان مثمر ثمر خواهند بود.

رحمانی با تاکید براینکه آگاه سازی مردم و شناساندن اهداف گروهک های تروریستی و تکفیری یکی از مهم ترین راه های مقابله با آنان است، اظهار کرد: هیئت های مذهبی نباید سکوت کنند و باید با اقدامات خودجوش و تبلیغات گسترده سرچشمه این گروهک ها را که آمریکا و اسرائیل هستند به مردم جهان معرفی کنند.

شایان ذکر است تجمع بزرگ " مدافعان حرم " ساعت ۱۷ روز چهارشنبه(۴ تیرماه) سالجاری در میدان آزادگان زنجان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز