خبرگزاری کار ایران

با میزبانی قزوین؛

مرحله پنجم اردوی تیم ملی ژیمناستیک از فردا آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۷۹۶۲۲

هدف این است که مرحله پنجم اردوی تیم ملی در قزوین پیگیری خواهد شد زیرا شرایط خوبی در این شهر وجود دارد و از هر نظر مطلوب است.

مرحله پنجم اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک جهت شرکت در بازیهای آسیایی کره جنوبی از روز سه شنبه در قزوین آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، رضا خیرخواه مربی تیم ملی ژیمناستیک ضمن اعلام این خبر از تداوم اردوهای آمادگی این رشته ورزشی پایه خبر داد و افزود: مرحله چهارم اردو را در شهر صنعتی الوند قزوین به پایان بردیم. این اردو از هر نظر خوب بود و اردونشینان تمرینات مستمر و منظمی را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: دو - سه روز به قهرمانان استراحت داده ایم و مجددا از روز سه شنبه هفته جاری تمرینات را برای حضور در بازی های آسیایی بگیریم.

خیرخواه تاکید کرد: هدف این است که مرحله پنجم را نیز در قزوین پی گیریم زیرا شرایط خوبی در اینجا وجود دارد و از هر نظر مطلوب است.
خیرخواه در پایان اظهار امیدواری کرد حضور ژیمناست ها در این دوره از بازیهای آسیایی با موفقیت همراه باشد.

اسامی ملی پوشان حاضر در اردوی ژیمناستیک به این شرح است: محمد رمضانپور، سعید رضا کیخا، ایمان خاموشی، هادی خدری نژاد، احسان خدادادی، حمید قاقزانی، محمد رضا حمیدی، کیوان انوری

مربیان: محمد آذرپی(سرمربی) اسماعیل خرسندل(مربی بدنساز) محمد رضا خیرخواه از قزوین، احمد ابری از خراسان رضوی، امیر حسین حقیقی از خوزستان و ماهان باژرنگ از جزیره کیش(مربیان)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز