خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

۶ تیم صعود کردند؛ ۵ تیم حذف شدند / ایران هنوز امیدوار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۳۲

تیم ملی کشورمان نیز با توجه به یک امتیازی که از دیدار با نیجریه به دست آورد با یک امتیاز در رده سوم گروه ششم قرار دارد و همچنان به صعود به مرحله بعدی امیدوار است.

با پایان مرحله دوم گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود ۶ تیم به دور حذفی این رقابت‌ها قطعی شد.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم گروهی رقابت‌های جام جهانی بامداد امروز به پایان رسید. در پایان مرحله دوم گروهی این رقابت‌ها صعود تیم‌های ملی هلند و شیلی از گروه دوم، کلمبیا از گروه سوم، کاستاریکا از گروه چهارم، آرژانتین از گروه ششم و بلژیک از گروه هشتم قطعی شد و جالب اینکه تیم ملی فرانسه که موفق شد دو پیروزی مقتدرانه را دو بازی خود به ثبت برساند، هنوز صعودش به دور یک هشتم نهایی قطعی نشده است.

در پایان این مرحله همچنین تیم‌های ملی کامرون از گروه اول، استرالیا و اسپانیا از گروه دوم، انگلیس از گروه چهارم، بوسنی از گروه ششم با جام جهانی خداحافظی کردند و باز هم جالب اینکه هندوراس تنها تیم بدون امتیازی است که همچنان شانس صعود به مرحله بعد را حداقل روی کاغذ دارد.

در این بین تیم ملی کشورمان نیز با توجه به یک امتیازی که از دیدار با نیجریه به دست آورد با یک امتیاز در رده سوم گروه ششم قرار دارد و همچنان به صعود به مرحله بعدی امیدوار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز