خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در تورنمنت پاراآرچری؛

سه کماندار جانباز و معلول عازم جمهوری چک شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۱۷

مسابقات ورد رنکینگ، حدود ۵ سال است که به صورت رسمی و هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و میزبانی بیشتر دوره‌های آن را جمهوری چک پذیرفته است.

تیم ۳ نفره کمانداران جانباز و معلول، برای شرکت در تورنمنت رنکنیگ بین‌المللی پاراآرچری - چک تارگت ۲۰۱۴، بامداد امروز تهران را به مقصد جمهوری چک ترک کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: مسابقات ورد رنکینگ، حدود ۵ سال است که به صورت رسمی و هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و میزبانی بیشتر دوره‌های آن را جمهوری چک پذیرفته است.

مجید کهتری افزود: با توجه به پیش رو بودن مسابقات پاراآسیایی اینچئون و لزوم انجام کلاس‌بندی بین‌المللی همه ورزشکاران، در نظر گرفتیم ۳ نفر از کماندارانی که در رقابت‌های اخیر رکوردگیری، موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شدند، اما فاقد کلاس بندی بین المللی بودند، به مسابقات جمهوری چک اعزام کنیم تا با حضور در این رقابت‌ها ضمن محک خوردن توانمندی آنها، کلاس‌بندی پزشکی آنها نیز بررسی شده و پس از تایید، امکان حضور آنها در مسابقات پاراآسیایی فراهم شود.

رئیس انجمن تیر و کمان خاطرنشان کرد: در مسابقات سال گذشته که در کشور تایلند برگزار شد نیز ۷ ورزشکار جدید مورد کلاس‌بندی قرار گرفتند و این مساله مورد نیاز بود که بتوانیم برای جلوگیری از محدودیت در اعزام نفرات به اینچئون، کلاس بندی سه نفر جدید را نیز تثبیت کنیم تا از این نظر دچار مشکل نباشیم.

کهتری افزود: البته در نهایت ترکیب اصلی تیم با توجه به اولویت مدال‌آوری و نیز رکوردهای ثبت شده و نزدیک به حد نصاب کسب مدال، مشخص می‌شود و نفراتی اعزام می‌شوند که شانس موفقیت آنها در مسابقات اینچئون بیشتر باشد.

کاظم تن و محسن تورنه از تهران و هادی نوری از اصفهان، سه ورزشکاری هستند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و بهروز برجسته نیز به عنوان سرپرست این اعزام در کنار تیم است.

این رقابت‌ها تا ۹ تیر در شهر نوامستوجی برقرار است و ملی‌پوشان کشورمان ۱۰ تیر به میهن بازخواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز