خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

پیروان امام هم تسلیم امر او شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۷۰

تمام دستاوردها و ارزش هایی که از آن برخورداریم، مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم / شهدا را ه ورود به مسیر دفاع از دین را از اولیاء الهی و معارف دینی برگرفتند و به دیگران معرفی نمودند.

امام هم تسلیم امر او شدند و در مبارزات نهضت پشت سر او حرکت کردند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید حسن اکبری در حاشیه مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهید آیت الله سعیدی گفت: امروز تمام دستاوردها و ارزش هایی که از آن برخورداریم، مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم.

وی با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله سعیدی ابراز داشت: این شهید بزرگوار و امثال وی سمبلی بودند برای خیل کثیری از مبارزان انقلابی که در مسیر دفاع از دین به آنها تاسی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: شهدا را ه ورود به مسیر دفاع از دین را از اولیاء الهی و معارف دینی برگرفتند و به دیگران معرفی نمودند.

وی با بیان اینکه شهدا، واژه شهادت و جهاد را با اهداء خون خود به تمام معنا به تصویر کشیدند، خاطرنشان ساخت: کسانی بودند که امام و مرام و آرمان امام را به معنی واقعی کلمه شناخته و درک کردند.

اکبری ادامه داد: همانطور که امام، خدا را باور کرد و تسلیم امر خدا شد، پیروان امام هم تسلیم امر او شدند و در مبارزات نهضت پشت سر او حرکت کردند.

وی در پایان گفت: شهید سعیدی جزء کسانی است که امام را از صمیم قلب باور داشت و خیلی ها در مبارزات و تحمل سختی ها به او اقتدا کردند.

گفتنی است مراسم سالگرد شهادت آیت الله سعیدی اولین مجتهد شهید انقلاب و پدر بزرگوار امام جمعه قم، چهارشنبه ۲۰ خرداد در وادی السلام قم برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز