خبرگزاری کار ایران

دادگاه حسین نورانی نژاد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۲۴

نسبت به تبرئه موکلم بسیار امیدوارم و پیش‌بینی می‌کنم که طی هفته آینده در مورد موکلم رأی صادر شود.

وکیل حسین نورانی‌نژاد از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهام موکل خود خبر داد.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه روز گذشته جلسه رسیدگی به اتهام حسین نورانی‌نژاد برگزار شد، گفت: دیروز به همراه خانواده موکلم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی حاضر شدیم.

وکیل حسین نورانی‌نژاد اتهام موکل خود را فعالیت تبلیغی علیه نظام عنوان کرد و گفت: در جلسه روز گذشته نورانی نژاد و بنده نسبت به کیفرخواست مطروحه از سوی نماینده دادستان دفاع کردیم.

وی جلسه روز گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نسبت به تبرئه موکلم بسیار امیدوارم و پیش‌بینی می‌کنم که طی هفته آینده در مورد موکلم رأی صادر شود.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه احتمالا همزمان با صدور رای دادگاه موکلم با صدور قرار مناسب از زندان آزاد خواهد شد، گفت: زمانی که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی بود از سوی بازپرس قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی صادر شده بود که خانواده وی این میزان را آماده و منتظر اعلام نظر دادگاه هستند.

به گزارش ایلنا حسین نورانی‌نژاد که اسفند ماه سال گذشته برای دیدن فرزند خود به ایران بازگشته بود اول اردیبهشت ماه امسال در منزل خود بازداشت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز