خبرگزاری کار ایران

توضیحات سخنگوی کمیسیون آموزش درمورد راه ندادن رئیس دانشگاه آزاد به مجلس؛

میرزاده برای ورود به مجلس بایدقدری حوصله می کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۲۶

حضور آقای میرزاده در مجلس به گونه‌ای نبوده که حتما باید بیایند چرا که ایشان قبلا مطالب کتبی خود را ارائه داده بودند.

ایلنا: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره انتشارخبری مبنی بر راه ندادن رئیس دانشگاه آزاد به مجلس به رغم دعوت از او گفت: ناهماهنگی‌هایی برای ورود آقای میرزاده به مجلس به وجود آمده بود از همین رو ایشان باید قدری حوصله می کرد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: تعبیر راه ندادن رئیس دانشگاه آزاد به مجلس اصلا تعبیر درستی نیست و معنا ندارد زمانی که از ایشان برای حضور درمجلس دعوت به عمل می آید، او را راه ندهند.

وی با اشاره به اینکه ناهماهنگی‌هایی برای ورود ایشان به مجلس ایجاد شده بود، افزود: رئیس دانشگاه آزاد باید یک مقدار حوصله می کرد چون این ناهماهنگی ها به دلیل حراست و حفاظت از مجلس و با توجه به مسائل امنیتی ممکن است در مواردی پیش بیاید از همین رو ایشان برای ایجاد هماهنگی باید حوصله می کرد.

جعفری با اشاره به اینکه کل زمانی که طول کشیده بیشتر از ۱۳ دقیقه نبوده است، افزود: آقای میرزاده هم گفته اند از آنجایی که هماهنگ نشده است پس من می‌روم.

وی ادامه داد: خیلی از اوقات ممکن است نگهبانان مجلس، نماینده‌ای را نشناسند و کارت هم همراه آن نماینده نباشد ازهمین رو از او بخواهند که اجازه دهد تا هماهنگی صورت گیرد و این را نباید به معنای این بگیریم که نمی خواستند او را راه بدهند.

جعفری با اشاره به حضور جاسبی و دانشجو در جلسه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: حضور آقای میرزاده در مجلس به گونه‌ای نبوده که حتما باید بیایند چرا که ایشان قبلا مطالب کتبی خود را ارائه داده بودند و اگر نیاز شد ممکن است در جلسه بعدی از ایشان دعوت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز