خبرگزاری کار ایران

سردار فضلی:

آمریکا همواره طعم شکست و عقب‌نشینی را در خلیج فارس چشیده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۹۴

یقینا همچون استان خوزستان، حضور کاروان های راهیان نور با استقبال گرم مردم بومی مواجه شده و توسعه ی زیر ساخت های جزایر در رونق اقتصادی مردم عزیز و شریف آن سرزمین موثر می‌باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: از آذر ماه ۹۳ نمایش های فرهنگی، رزمی ویژه عموم مسافران در سواحل خلیج فارس در استانهای بوشهر و بندر عباس برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در همایش تجلیل ازدست اندرکاران راهیان نور دریایی که با حضور سردار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه و اعضای قرارگاه مرکزی و قرارگاه دریایی راهیان نور در بندر عباس برگزار شد، اظهار داشت: کاروان های راهیان نور دریایی اکنون چهار سال است که آغاز شده و پیشرفت قابل تقدیری تاکنون حاصل شده است.

سردار فضلی ضمن سپاس از تلاش های نیروی دریایی سپاه گفت: سال جاری راهیان دریایی به صورت تخصصی با حضور ده ها هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان نخبه به جزایر خلیج فارس آغاز خواهد شد.

وی به برخی برنامه های فرهنگی و معنوی این کاروان ها اشاره کرد و ادامه داد: از آذر ماه ۹۳ نمایش های فرهنگی رزمی که در بصیرت بخشی آحاد امت موثر می باشد برای زایران راهیان نور و عموم مسافران در سواحل خلیج فارس در استان های بوشهر و بندر عباس برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در همین خصوص با اشاره به اهداف راهیان نور دریایی تصریح کرد: تقدیر از مجاهدت گمنام مرزبانان کشور عزیزمان و آگاهی از مبارزات مخلصانه ی رزمندگان اسلام درمقابل استکبار در مرزهای دریایی از اصلی ترین اهداف این کاروان ها می باشد.

وی خلیج فارس را صحنه ی رویارویی مستقیم و جنگ بدون واسطه با آمریکای جهانخوار دانسته و خاطرنشان کرد: آمریکا همواره طعم شکست و عقب نشینی را درآبهای نیلگون خلیج فارس چشیده و ضرب شصت شجاعت و دلاوری های رزمندگان اسلام را به عینه مشاهده کرده لذا جرات نگاه چپ به مرزهای مقدس ایران اسلامی را نداشته و ندارد.

چهره ماندگار دفاع مقدس با اشاره به حضور زایران در مناطق عملیاتی دریا و جزایر بیان کرد: یقینا همچون استان خوزستان، حضور کاروان های راهیان نور با استقبال گرم مردم بومی مواجه شده و توسعه ی زیر ساخت های جزایر در رونق اقتصادی مردم عزیز و شریف آن سرزمین موثر می‌باشد.

در این همایش از فعالان و دست اندرکاران نیروی دریایی سپاه در پشتیبانی و حمایت از کاروان های راهیان نور دریایی مشارکت نمودند تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز