خبرگزاری کار ایران

آغاز چهارمین مرحله آبگذاری کانالهای آبیاری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۵۲

در چهارمین مرحله از نوبت بندی آب کشاورزی در استان گیلان، از صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه آبگذاری کانالهای چپ و راست سد انحرافی سنگر آغاز می شود.

بنا بر اعلام کمیته منابع و مصارف آب استان، مرحله چهارم از نوبت آبگذاری کانالهای چپ و راست سد انحرافی سنگر از صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه آغاز و به مدت ۷ روز، تا صبح روز یکشنبه بیست و پنجم خرداد ماه ۹۳ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، و بر اساس این گزارش کمیته منابع و مصارف آب استان گیلان که بمنظور مدیریت بهینه در توزیع آب کشاورزی تشکیل شده، از کشاورزان شالیکار بالادست کانالهای آبیاری درخواست نمود تا به اندازه نیاز، مزارع خود را آبگیری نموده و در تامین و توزیع عادلانه آب اراضی پایین دست کانالها، همکاریهای لازم را با مأمورین توزیع آب استان بعمل آورند.

این کمیته همچنین به سبب میزان و سرعت بالای جریان آب در رودخانه سفیدرود و شبکه های آبیاری استان، از کلیه ساکنین و مجاورین در حاشیه رودخانه و کانالهای آبرسانی و نیز مسافرین و میهمانان گرامی که به استان گیلان سفر می کنند خواست تا با عدم ورود به حاشیه و بستر این رودخانه و کانالهای آبیاری، ایمنی کامل را در مورد خود و فرزندان خود رعایت نمایند.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز