خبرگزاری کار ایران

با نمایش مستند «شش قرن و شش سال»؛

«شب فرهنگی عبدالقادر مراغی» در مراغه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۲۳

آیین نکوداشت عبدالقادرمراغی روز سه‌شنبه ۲۰ خردادماه ساعت ۹ صبح در محل سالن سرباز شهر مراغه با نمایش مستند «شش قرن و شش سال» برگزار می‌شود.

فیلم مستند «شش قرن و شش سال»(برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم فجر) به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی میرتهماسب در مراغه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا؛ آیین نکوداشت عبدالقادرمراغی(در استقبال از ثبت آن در میراثجهانی یونسکو) روز سه شنبه با حضور مجتبی میرتهماسب، محمدرضا درویشی، اعضای گروه عبدالقادر مراغی و همچنین سعیدآبادی(دبیر کل کمسیون ملی یونسکو)، مستکین(معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو)، علی مرادخانی(معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمدرضا کارگر(مدیر کل امور موزه‌های کشور)، نادر ابراهیمی(شهردار مراغه)، مهدی دواتگری(نماینده مجلس)، ظفر مرادی(فرماندار مراغه) و علی اکبر صفی پور(مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی) برگزار خواهد شد.

این مراسم تحت نام در " شب فرهنگی عبدالقادر مراغی " از سوی فرمانداری، شهرداری و انجمن تاریخ پژوهان مراغه روز سه‌شنبه ۲۰ خردادماه ساعت ۹ صبح در محل سالن سرباز شهر مراغه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه " ساز نو؛ نوای کهن "(معرفی تاریخ موسیقی ایرانی از دوران پیش از تاریخ، دوران تاریخی و دوران اسلامی در موزه مراغه) در محل موزه مراغه نیز از دیگر برنامه جانبی این برنامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز