خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس بنیاد مسکن کشور و استاندار سمنان؛

۶۴۴ واحد مسکن مهر بنیاد مسکن و خیرساز استان سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۸۱

در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) بهره برداری از ۶۴۴ واحد مسکن مهر بنیاد مسکن و خیرساز استان سمنان در آیینی با حضور رییس بنیاد مسکن کشور و استاندار سمنان آغاز شد.

از این تعداد واحد مسکونی ۴۷۱ واحد مسکونی مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در پنج شهر و بقیه واحدهای مسکونی خیر ساز در سه شهر این استان است.

به گزارش ایلنا،رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آیین بهره برداری از این واحدها که در مجتمع۸۸واحدی شهر سرخه برگزار شد، از برنامه تکمیل و بهره برداری۳۰تا۴۰هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت در شهرهای زیر۲۵هزار نفر تا پایان امسال خبر داد.
علیرضا تابش، وضعیت ساخت و ساز مسکن مهر در شهرهای زیر۲۵هزار نفر را بهتر از سایر شهرها دانست و گفت: در این شهرها۳۴۴هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت بوده است که تاکنون قریب۲۷۰هزار واحد آن تحویل شده است.

وی گفت: بین۷۰تا۷۵هزار واحد در دست ساخت است که به غیر از یک یا دو سایت که مقداری مشکل داریم در بقیه طرحها روند ساخت و ساز مطلوب است.

تابش، سمنان را از استان های خوب در ساخت مسکن مهر دانست و گفت: فعالیت های بنیاد مسکن این استان درساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر۲۵هزار نفر از نظر سرعت و کیفیت قابل قبول است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سخنانش از تلاش خیرین در ساخت مسکن برای محرومان در استان سمنان تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان هم در این مراسم گفت:۴۷۱واحد مسکونی در قالب۹پروژه شامل۳۲۱واحد صنعتی ساز و۱۵۰واحد سنتی ساز است.

غلامحسن بنازاده افزود: این واحدها با زیربنای۴۹هزار و۲۶۲مترمربع به صورت دو خوابه احداثشده که هر واحد به طور متوسط۷۵مترمربع زیربنا دارد.

وی گفت: ازاین تعداد۶۲واحد در ایوانکی،۸۸واحد در سرخه،۲۰۴واحد در مهدیشهر،۵۲واحد در دیباج دامغان و۶۵واحد در شاهرود ساخته شده است.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین مسکن ساز استان سمنان نیز گفت: واحدهای خیر ساز یک و دو خوابه بوده و بین۵۵تا۷۵مترمربع زیربنا دارند.

عبدالله اکبری راد افزود: خیرین استان سمنان مشارکت گسترده ای در ساخت واحدهای مسکونی دارند و تاکنون چهار میلیارد و۵۱۱میلیون ریال کمک بلاعوض و دو میلیارد و۸۰۸میلیون ریال به صورت قرض الحسنه برای ساخت مسکن محرومان کمک کرده اند.

وی گفت: خیرین همچنین یک هزار و۱۰۰مترمربع زمین که متعلق به سه خیر به نام های مرحومه شهربانو قلعه بانی، زیور حامدی و مرحوم سیدمحمد شبیری است را برای ساخت مسکن اهداء کرده اند.

در استان سمنان در بخش خیرساز۸۷۰واحد و در بخش مسکن مهر شهرهای زیر۲۵هزار نفر پنج هزار و۲۰۹واحد در دست ساخت بوده است که از این تعداد سه هزار و۲۸۰واحد تاکنون پایان یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز