خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیر عامل بنادر و دریانوردی؛

از ابزارهای اجرایی جهت پیشبرد اهداف سازمان در بندر آستارا استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۶۲

رئیس بندر آستارا با توجه به زیرساختهای بسیار مطلوب بندر، خواستار توجه بیشتر مسؤولین به منظور رفع موانع جهت شکوفایی این بندر شد.

مشاور مدیر عامل و هیأت همراه ضمن بازدید از اسکله، محوطه و زیر ساختهای بندر آستارا، فعالیتهای صورت گرفته و توانمندیهای بندر در نشستی در سالن کنفرانس بندر آستارا شرکت نمودند.
به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست ابتدا بهرامی، رییس بندر آستارا، اطلاعات کاملی از وضعیت این بندر از گذشته تا وضعیت موجود را به صورت پاورپوینت ارائه نمود و با توجه به زیرساختهای بسیار مطلوب بندر خواستار توجه بیشتر مسؤولین به منظور رفع موانع جهت شکوفایی این بندر شد.
در ادامه این نشست، مسعودی بازرس مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با ابراز خرسندی از مطالب ارایه شده از توانمندیها و امکانات مناسب بندر آستارا خواستار رفع مشکلات موجود و پویایی هر چه بیشتر این بندر گردید و مقرر شد، کلیه مشکلات پیش رو در این خصوص به سازمان مرکزی گزارش شود.
علی اکبری مشاور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در ادامه این نشست با تقدیر از اقدامات خوبی که در بندر آستارا صور ت گرفته، خواستار آن شد از ابزارهای اجرایی جهت پیشبرد اهداف سازمان در بندر آستارا استفاده گردد تا شاهد شکوفایی بیشتر این بندر باشیم.
در پایان این نشست مقرر شد، کلیه موارد مطرح شده به منظور تسریع در رشد و پویایی بندر آستارا و همچنین کاهش مشکلات و رفع موانع اجرایی در سازمان مرکزی مطرح شود.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز