خبرگزاری کار ایران

محمد تطهیری:

درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان مستعد باز است

کد خبر : ۱۷۳۰۴۵

هیچ محدودیتی برای حضور بازیکنان در اردوهای آماده سازی نداریم و هر بازیکنی که از نظر شرایط جسمانی آمادگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد دعوت می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتوالی کشورمان گفت: تا مسابقات جام جهانی و المپیک ورزش‌های ساحلی آسیا حداقل ۸ مرحله اردوی انتخابی و آمادگی پیش‌بینی کردیم که مرحله اول آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد تطهیری با بیان اینکه نخستین اردوی انتخابی تیم ملی فوتوالی با ۱۴ بازیکن از روز ۱۷ خرداد در شهر رشت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور بازیکنان در اردوهای آماده سازی نداریم و هر بازیکنی که از نظر شرایط جسمانی و فنی آمادگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد دعوت می کنیم زیرا معتقدیم باید بهترین ها انتخاب و پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.

تطهیری کسب مقام در مسابقات جام جهانی را مهمترین هدف این تیم دانست و گفت: باید از امتیاز میزبانی جام جهانی که در کشورمان انجام می شود نهایت استفاده را کرد تا شاهد روی سکو رفتن تیم ملی کشورمان در این مسابقات باشیم، به همین منظور برای آماده سازی بهتر ۸ تا ۱۰ مرحله اردوی آمادگی برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: با همکاری و حمایت فدراسیون در نظر داریم یک مرحله از اردو های تیم ملی در خارج از کشور باشد که همزمان علاوه بر اردوی تمرینی چند مسابقه تدارکاتی نیز انجام خواهیم داد تا ملی پوشان تجربه بازی های برون مرزی را نیز قبل از آغاز رقابت های جام جهانی و المپیک ورزشهای ساحلی آسیا داشته باشند.

تطهیری در ادامه افزود: از آنجائیکه ایران به دلیل میزبانی جام جهانی می تواند دو تیم در این رقابتها داشته باشد، از یکماه قبل از این مسابقات مربی تیم ملی(ب) هم از سوی انجمن اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز